سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

واردات روغن صنعتی کاسترول

واردات روغن صنعتی کاسترول

شرکت کاسترول (به انگلیسی‎:‎‏ ‏Castrol‏) برند جهانی روغن موتور، روغن دنده و روغن صنعتی می باشد که در صنایع مختلف و خودرو کاربرد فراوان دارد.محصولات شرکت کاسترول طیف وسیعی از‎ ‎روغن ، ‏گریس روانکار های صنعتی در بر می گیرد. شرکت ‎کاسترول بخشی از گروه شرکت های ‏بی پی (‏BP‏) است‏‎.‎ که در سال 2000 با BP(بی پی) ادغام شد.

خرید روغن صنعتی کاسترول:کاسترول یک شرکت جهانی بریتانیایی است که تولید کننده ی روغن های صنعتی و خودرو در جهان است که طیف گسترده ای از گریس ها و روغن ها و دیگر محصولات که کار روانکاری انجام می دهد را تولید می کند . این نام تجاری یعنی کاسترول بعد از اینکه روغن کرچک را به روانکاری های خود افزودند به وجود آمد . این کمپانی توسط شخصی به نام چارلز ویکفیلد تاسیس شده است .
کاسترول از برندهای زیرمجموعه شرکت BP (بی پی) می باشد. بی پی از کاسترول برای عرضه انواع روغن صنعتی کاسترول، روغن موتور کاسترول و روغن موتوردریایی کاسترول استفاده می کند. روغن صنعتی کاسترول از محبوبترین و پرمصرفترین انواع روغن صنعتی در جهان می باشد. روغن صنعتی کاسترول در صنایع مختلف نظیر تولید سیمان، کشتیرانی، پتروشیمی، تولید برق، خودروسازی، مواد غذایی، دارویی و … استفاده می شود. روغن صنعتی کاسترول شامل انواع مختلفی از روغن می باشد که برای مصرف در صنایع مختلف با نام کاسترول عرضه می شود. از انواع روغن صنعتی کاسترول می توان به روغن کمپرسور کاسترول، روغن دنده صنعتی کاسترول، روغن توربین کاسترول، روغن انتقال حرارت کاسترول، روغن تراش کاسترول، روغن ضد آتش کاسترول و… اشاره کرد. همچنین شرکت کاسترول تولیدکننده انواع روغن موتور کاسترول، روغن موتور دریایی کاسترول و گریس کاسترول نیز می باشد. قبل از خرید روغن کاسترول یا خرید گریس کاسترول اطلاعات تولیدکننده دستگاه را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز خود و گرید مناسب استفاده کنید. با خرید روغن صنعتی کاسترول مناسب از صدمات احتمالی به دستگاه خود جلوگیری کنید.

اکثر محصولاتی که توسط این کمپانی تولید می شوند مورد استفاده ی شرکت های بزرگ هستند مانند هوندا , آئودی , سیات , فورد و .. شرکت هایی هستند که از محصولات کاسترول در خودروهای خود استفاده می کنند.

ویژگی روغن صنعتی کاسترول:

  • استارت راحت و سریع
  • چسبندگی به قطعات جهت جلوگیری از ساییدگی
  • چسبندگی به قطعات داخلی موتورها
  • محافظت از قطعات موتور در برابر دماهای بسیار پایین و بالا
  • بهره مندی از تکنووژی به روز سنتتیک
  • سبب دوام و ماندگاری بیشتر سیستم

شرکت پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد یکی از بزرگترین واردکننده های روغن صنعتی از جمله روغن کاسترول در ایران و خاورمیانه است.شرکت پارسیس سگال پویا نامی آشنا و مورداعتماد مشتریان و مصرف کنندگان سراسرکشور وخاورمیانه است که این نشان از حسن عملکرد این شرکت بزرگ است.