سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

فروش گریس مولیکوت

فروش گریس مولیکوت

فروش گریس مولیکوت

معرفی گریس مولیکوت Molykote و بررسی انواع گرافیتی و سیلیکونی آن، خرید و فروش انواع گریس مولیکوت Molykote با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها.

به گزارش بازار، گریس ها را می‌ توان زیر مجموعه روانکار های صنعتی دانست که گریس های مولیکوت نیز از این دسته محصولات می باشند.

گریس مولیکوت molykote در انواع مختلف با کارکرد های مختلف تولید می شود که گریس های تخصصی برند مولیکوت به این شکل هستند تا مشکلات موجود در زمینه روانکاری را رفع سازند.

فروش گریس مولیکوت
فروش گریس مولیکوت

این گریس ها به طوری طراحی شده اند که کم شدن اصطکاک و سایش و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و هزینه ها را به دنبال دارند.

استفاده از گریس زمانی شکل می‌گیرد که در روانکاری ها امکان استفاده از روغن نباشد.   از این رو انتخاب گریس مولیکوت به دلیل چسبندگی بالای این روانکار در انواع بلبرینگ،   چرخدنده و … انتخابی بسیار مناسب است.

این گریس در اصل برای روانکاری بلبرینگ ها و سایر قطعات متحرک کاربرد دارد که تاویر فوق العاده ای در این امر پدید می آورد.   گریس مولیکوت  را می‌توان یکی از معروفترین گریس های صنعتی و خودرویی دانست که جهت استفاده در  دماهای بالا نیز بسیار مناسب می باشد.

شرکت مولیکوت انواع گریس های نسوز و معمولی با درجه و صابون های مختلف،   گریس معمولی،   کلسیمی،   لیتیومی،   سدیمی،   سبز،   نسوز،   سیلیکون،   پمپ،   والوالین،  ماشین را تا به کنون تولید کرده است که گریس صنعتی  مولیکوت molykote را می‌توان دارای روغن پایه مرغوب و افزودنی های مقاوم در برابر اکسیداسیون و حرارت،   محافظت قطعات در برابر خوردگی،   مقاوم در برابر بارهای زیاد دانست.

فروش گریس مولیکوت
فروش گریس مولیکوت

قیمت خرید و فروش گریس مولیکولیت سیلیکونی compound ۱۱۱:
گریس مولیکولیت سیلیکونی compound ۱۱۱  در اصل نوعی گریس سیلیکون تک جزء می باشد که از این محصول به جهت آب بندی و روانکاری تجهیزات در فضای باز، سیستم های تحت فشار و تجهیزات الکتریکی استفاده های گسترده ای می شود.

استفاده از این گریس کاهش نوسانات در سیستم، کاهش فشار بخار و افزایش دامنه حرارتی فعالیت شده و همچنین مقاومت در برابر آب  را به دنبال دارد.

مقاومت خوب در برابر مواد شیمیایی و سازگاری با بسیاری از پلاستیک ها و الاستومر ها از دیگر ویژگی های این‌ گریس بوده که به شبب تمامی این ویژگی ها این‌ محصول با تقاضا های بسیاری رو به رو شده است. ( فروش گریس مولیکوت )

در خصوص خرید این محصولات باید کیفیت آن‌ مورد بررسی قرار گیرد تا آسیب های مالی و آسیب های ناشی از تخریب قطعات جلوگیری گردد. پس حتما در خرید این محصولات سطح کیفی آن ها را بر اساس قیمت سنجیده و از خرید اجناس ارزان قیمت خودداری نمایید.

معرفی گریس گرافیتی ۱۰۰۰ pasta

از گریس مولیکوت گرافیتی pasta ۱۰۰۰  جهت روانکاری اتصالات پیچ و مهره که در معرض دما های بسیار بالا تا ۶۵۰ درجه سانتیگراد هستند استفاده های بسیاری می شود.

از جمله ویژگی های مهم این گریس می‌ توان به قابلیت تحمل فشار بسیار بالای آن اشاره نمود که از سایر ویژگی های این محصول محافظت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و خاصیت ضد اصطکاک بسیار زیاد آن می باشد.  از  این رو با تمامی این ویژگی ها این‌ محصول یک‌ محصول منحصر به فرد محسوب می شود.

فروش گریس مولیکوت
فروش گریس مولیکوت

 

این گریس دارای ترکیبی از مدرن ترین روان کننده های جامد نیز بوده که از سرب و نیکل عاری می باشد.   بنابراین ویژگی برجسته مولیکوت ۱۰۰۰ همین مسئله بوده. این گریس صنعتی قابلیت تحمل فشار و دمای بسیار بالا را داشته که ساخت کشور آلمان می باشد.

اتصالات سرسیلندر و سر پیچ ها،   ماشین آلات قالب گیری،   اتصالات پیچ و مهره ای،   سانتریفیوژها و صنایع گسترده پلاستیک نمونه های دیگری از کاربرد های گسترده این محصول برای روانکاری  می باشد. ( فروش گریس مولیکوت )

قبل از استفاده از این‌ محصولات باید نکاتی در نظر گرفته شود.  برای مثال باید محل اتصالات را پیش از این کار کاملا تمیز نمود و  از هر گونه چربی و گرد و غبار پاک سازی شود.

محصولات MOLYKOTE جهت بهینه‌ سازی روانکاری، کاهش و صرفه جویی مصرف انرژی مورد مصرف قرار گرفته که توسط کارشناسان مطرح بین المللی در حیطه خدمات روانکاری دارای تاییدیه است.   برند مولیکوت با ۷۵ سال سابقه از  سرآمدترین محصولات صنعتی دنیا محسوب می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.