سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

شرکت توتال

شرکت توتال
آنچه باید درباره شرکت توتال بدانید

کمتر کسی در بازار کسب و کارهای کوچک و بزرگ هست که نام توتال را به عنوان پرچمدار شرکت های نفتی نشنیده باشد.

کمتر کسی در بازار کسب و کارهای کوچک و بزرگ هست که نام توتال را به عنوان پرچمدار شرکت های نفتی نشنیده باشد. این شرکت در پاریس مستقر است و طیف گسترده‌ای از مواد شیمیایی را در کارخانجات خود تولید و به سراسر جهان عرضه می‌کند.

این شرکت در زمینه اکتشاف، تولید نفت خام و گاز طبیعی، تولید برق و بازاریابی نفت خام و گاز فعالیت می‌کند. واقعیت‌هایی درباره این شرکت وجود دارد که ممکن است از آن بی‌خبر باشید.

شرکت توتال
شرکت توتال

1.امور مالی شرکت

در سال 2020، این شرکت بزرگ نفت و گاز در رتبه ششم براساس درآمد قرار گرفت. این شرکت چهارمین شرکت بزرگ نفتی با درآمد بیش از 100 میلیارد دلار آمریکا بود. توتال تقریبا در تمام نقاط جهان تجارت می‌‎کند و حدود سه‌ چهارم از درآمد خود را از اروپا به دست می‌آورد.

2.بخش‌های شرکت

شرکت توتال به پنج بخش اکتشاف و تولید، پالایش، بازاریابی و خدمات، گاز، انرژی‌های تجدیدپذیر و بخش شرکتی تقسیم می‌شود. بازاریابی و خدمات بزرگترین بخش شرکت است و 63.5 میلیارد دلار درآمد از آن حاصل شد.

3.خدمات

با تاسیس توتال در سال 1924 فرانسه نقش کلیدی در دنیا نفت و گاز ایفا کرد. توتال پربارترین میدان‌های نفت جهان را کشف کرد. پالایشگاه‌های آن محصولات پیچیده‌‌ای تولید می‌کنند و طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهند.

4.حوادث شرکت توتال

در سال 1999 کشتی نفت کش اریکا شرکت توتال در فاصله 70 کیلومتری خلیج فرانسه، در آب‌های آزاد غرق شد. با غرق شدن کشتی، 20 هزار تن نفت سمی وارد دریا شد و صنایع گوناگون مانند گردشگری، ماهیگیری و کارگاه‌های تولید نمک ضرر کردند.

شرکت توتال
شرکت توتال

5.حوزه فعالیت

پس از جنگ جهانی دوم، فعالیت این شرکت جهانی شد. این شرکت در بیش از 130 کشور جهان حضور دارد و در 30 کشور، شعبه مستقیم ایجاد کرده است

6.تنوع فعالیت

تنوع فعالیت‌های این شرکت باعث شده که به عنوان بزرگترین شرکت نفتی جهان شناخته شود. روغن‌های صنعتی و روانکارهای توتال از محصولات باکیفیت بازار به شمار می‌آیند. توتال طیف کاملی از روغن‌های صنعتی را تولید می‌کند.

7.همکاری با ایران

شرکت توتال یکی از پرکارترین شرکت‌های خارجی حاضر در ایران در سال 2016 بود. تنها چند روز پس از لغو تحریم‌های بین‎‌المللی علیه ایران، همکاری خود را با ایران شروع کرد.

8.انرژی توتال

این شرکت برای ارتقا انرژی‌های تجدیدپذیر و کربن‌زدایی پیشنهادهایی دارد و به دنبال استفاده کمتر از انرژی‌های فسیلی است.

9.تولید انرژی تجدیدپذیر

الکتریسیته انرژی قرن بیست‌ویکم است. این شرکت سرمایه‌گذاری انبوهی روی انرژی خورشیدی، بادی و ذخیره‌سازی انرژی انجام داده که چالشی بزرگ برای آینده شبکه‌های برق است.

10.استفاده از گاز طبیعی برای انتقال انرژی

گاز طبیعی در بین انرژی‌های فسیلی، کمترین گازهای گلخانه‌ای را منتشر می‌کنند و شریک انرژی‌های تجدیدپذیر است. این شرکت تلاش می‌کند انتشار متان را کاهش دهد و روی گازهای تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کند.

شرکت توتال
شرکت توتال

11.ارضا تقاضا جهان

جهان در دهه‌های آینده برای پاسخگویی به تقاضا انرژی، به هیدروکربن‌ها نیاز دارد. به همین دلیل توتال پروژه‌های نفتی خود را توسعه داد. همچنین با توسعه سوخت‌های تجدیدپذیر، به کاهش انتشار گازهای‌گلخانه‌ای مربوط به استفاده از نفت کمک کرد.

12.سرمایه گذاری در سینک کربن

سینک‌های کربن نقشی حیاتی در زندگی دارند. توتال در تسریع تحقیقات و پروژه‌های جذب و ذخیره کربن، مشارکت‌ می‌کند. همچنین روی مخازن کربن طبیعی مانند جنگل‌ها و کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.