سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

شرکتی معتبر برای خرید انواع روغن شل

شرکتی معتبر برای خرید انواع روغن شل

شرکت شل (shell oil company) یک شرکت نفت آمریکایی می باشد که در حقیقت ریشه انگلیسی-هلندی دارد و یک شرکت چند ملیتی محسوب می شود. لوگوی این شرکت همان گونه که از نام آن پیداست به شکل صدف می باشد.
کمپانی نفتی شل دارای ۲۵۰۰۰ پمپ بنزین در سراسر آمریکا بوده و همچنین با شرکت نفتی دولت عربستان نیز بصورت ۵۰% , ۵۰% شریک می باشد.
این کمپانی دارای درآمد بیش از ۲ میلیارد دلار می باشد.
وب سایت رسمی این شرکت www.shell.com می باشد.
روغن از زمان شروع بکار موتور در معرض اکسیده شدن و تجزیه حرارتی قرار گرفته و روغن پایه آن آلوده شده و از کیفیت آن کاسته می شود وهمچنین مواد افزودنی استاندارد آن نظیر مواد افزودنی پاک کننده نیز، مصرف می شوند . در این حالت خاصیت روانکاری ، پاک کننده و جذب ذرات معلق و ناخالصی ها ، کاهش می یابد لذا به این دلیل باید بعد از اتمام خواص روغن‌موتور در زمان‌های مختلف بسته به نوع روغن نسبت به تعویض آن اقدام کرد.به طور کلی روغن موتور شل وظایفی مانند : کاهش سایش قطعات موتور ، خنک نمودن قطعات داخلی موتور ، تمیز نگهداشتن قطعات داخل موتور از دوده و ترکیبات حاصل از تجزیه روغن و رسوبات بین قطعات ، آب بندی بین سیلندر و پیستون ، محافظت قطعات موتور در مقابل خوردگی و کارکرد بهینه قطعات متحرک موتور در دماهای مختلف را بر عهده دارد .

لوگوی روغن شل

از مزایای روغن صنعتی شل می توان به کیفیت بالا و قیمت استاندارد آن اشاره کردبه علاوه تنوع این روغن صنعتی زیاد است که هر یک ویژگی مخصوص به خود را دارد و همین امر سبب کاربرد گسترده ی از آن در صنایع و تجهیزات مختلف شده است. روغن صنعتی شل با وجود داشتن تمام ویژگی های روغن صنعتی از جمله مقاومت بالا در برابر زنگ خوردگی و ضربه و دیگر ویژگی های آن اما قیمت کمتری نسبت به برند های هم ردیف خود دارد.

برای خرید روغن های صنعتی بهتر است به ارائه دهندگان آن توجه ویژه ای داشته باشید که معتبر باشند زیرا در غیر این صورت ضربه جبران ناپذیری به قطعات موتورها وارد می شود. روغن شل مناسب دارای روانکاری بالا است که این مورد از خصوصیات روغن صنعتی مرغوب می باشد. این روغن به دو حالت به فروش می رسد که یا به صورت بشکه ای است یا به صورت سطلی می باشد.  

شرکت پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد واردکننده بزرگ روغن شل در خاورمیانه است.این شرکت با دراختیار داشتن متخصصین مجرب کلیه محصولات خود را از لحاظ کیفی، کمی و قیمت ضمانت می کند و تمامی محصولات با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسند.پارسیس سگال پویا به مدیریت بخش فروش میلاد بخشی نژاد با سالها تجربه در فروش انواع روغن های صنعتی و روانکارها یکی از بزرگ ترین واردکننده های روغن شل در کشور به شمار میرود و توانسته در جلب نظر خیل عظیمی از مشتریان در کشور و خاورمیانه موفق عمل کند. .پس میتوان گفت:شرکت پارسیس سگال پویا از معتبرترین شرکت ها برای خرید روغن شل و انواع روغن های صنعتی است.