سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

فروش گریس های صنعتی

فروش گریس های صنعتی

به طور کلی می توان بیان کرد که تمامی گریس های صنعتی از روغنی به عنوان پایه ترکیبات، موادی برای سفت کردن روغن و برخی افزودنی های دیگر تشکیل شده اند.

در واقع کار اصلی گریس صنعتی برعهده روغن پایه است و تنها مواد سفت کننده در روغن پایه نقش حمل کننده را دارد از این رو برای روانکاری قطعات در موارد خاص روغن پایه انجام دهنده آن می باشد.

تفاوتی که تمامی نمونه های مختلف گریس صنعتی با روغن ها دارند در این است که گریس صنعتی با موادی سفت کننده ترکیب شده اما روغن ها هیچ ماده سفت کننده ای در آن به کار نرفته است.

البته گریس های صنعتی بسته به اینکه روغن سنتتیک و یا روغن معدنی به عنوان پایه انتخاب شود و چه ماده ای از میان مواد معدنی، پلیمرها و صابون های فلزی به عنوان سفت کننده روغن پایه به کار رفته باشد سبب شده تا گریس صنعتی خود در نمونه های مختلفی طبقه بندی شود.

انواع گریس صنعتی

گریس های صنعتی برای انواع اتومبیل ها بکار میرود و شما در هنگام خرید گریس های صنعتی باید به این نکته توجه کنید که محصولی را خریداری میکنید تا از بروز مشکلات آلودگی محیط زیستی جلوگیری شود. گریس های صنعتی در انواع و اقسام مختلف تولید و روانه بازار میشود. گریس های لیتیم ، گریس های آلومینیوم، گریس های ضد اسید، گریس های خوارکی، گریس های دریایی، گریس های سدیم و گریس های کلسیم که جزء بهترین و با کیفیت ترین انواع این محصولات صنعتی میباشد و میتواند با هر هزینه ایی که دارید و کارایی که لازم دارید آن را خریداری کنید. این نوع از گریس ها با روغن های صنعتی مخلوط میشود و باعث افزایش روغن کاری مخلوط شده و همچنین باعث افزایش درجه حرارت بالا و خاصیت فشار شدید خواهد شد . در حین استفاده WS2 موجود در مخلوط روی قطعات جفت گیری / متحرک پوشانده می شود که به نوبه خود اصطکاک را کاهش داده و روانکاری و توانایی تحمل بار را برای چرخه های بسیار طولانی تر بهبود می بخشد . برخی از متداولترین گریس ها برای فشار بسیار بالا و ارتعاشاتی که حاوی سرب هستند بسیار مناسب است و در بلبرینگ ها و رولربیرینگ ها ، یاتاقان های های بسیار پیچیده نیز از کارایی بالایی برخوردار هستند.