سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

شل کرونا، باکیفیت ترین روغن کمپرسور هوا

شل کرونا، باکیفیت ترین روغن کمپرسور هوا

روغن کمپرسور شل کرونا SHELL CORENA به جرات با کیفیت ترین روغن کمپرسور تولیدی توسط یک سازنده معتبر روغن در سطح یک دنیا می باشد. روغن کمپرسور شل کرونا shell corena یک روغن کمپرسور هوا است که با مواد تمیز کننده با کیفیت بالا طراحی شده است.

طیف وسیعی از روغنهای شل کرونا که برای کمپرسورهوا تولید شده اند به شما این اجازه را می دهد تا روغنی را انتخاب کنید که به واسطه افزایش حفاظت از سایش ، طول عمر روغن و راندمان بالای سیستم، به کارکرد کمپرسور شما کمک زیادی بکند.

روغنهای شل به عنوان قدرت اول بازارروانکاری نامگذاری شده و سابقه 60 ساله نوآوری را دارد.رسوب لایه های روغن بیش از حد می تواند به طور جدی طول عمر و کارایی کمپرسورهای هوا را به خطر بیندازد.

شل کرونا شامل روغن های کمپرسور اسکرو هست یعنی بطور اختصاصی برای کار در سیلندر و اسکرو طراحی شده است .برای هر یک از نیازهای فنی و شرایط عملیاتی ، یک روغن شل وجود دارد که برای کمک به استفاده بهینه از سرمایه گذاری طراحی شده است.

محدوده شل کرونا شامل آخرین روغن های مصنوعی برای محافظت در برابر سایش در شرایط دمایی و عملیات طولانی است.

طول عمر بیشتر ، تعمیر و نگهداری کمتر تجهیزات و ماشین آلات بسیار حایز اهمیت است.محدوده شل کرونا شما را قادر می سازد روغن مناسب برای نیازهایتان را انتخاب کنید.از دست دادن فشار در کمپرسورهای فرسوده می تواند کارآیی عملیاتی را کاهش ،هزینه را افزایش دهد.

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا به مدیریت:محسن بخشی نژاد و با کادری حرفه ای با بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات و توزیع روانکارها در کشور فعالیت مینماید.

این شرکت به مدیریت بخش فروش میلاد بخشی نژاد با واردات مستقیم و بی واسطه برند شل که شامل: انواع روغن شل ، شل کرونا وسایر روغن ها و روانکارهای شرکت شل و عرضه آن به مشتریان داخل وحتی تحویل آن در خارج از کشور توانسته نام خود را به عنوان برندی قابل اطمینان درذهن مصرف کنندگان و مشتریان خویش ثبت نماید.

پارسيس سگال پويا