سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن کمپرسور شل کرونا

روغن کمپرسور شل کرونا

طیف وسیعی از روغنهای  Shell Corena که برای کمپرسور هوا تولید شده اند به شما اجازه می دهد روغنی را انتخاب کنید که به وسیله افزایش حفاظت از سایش ، طول عمر روغن و راندمان بالای سیستم، به کارکرد کمپرسور بسیار کمک می کند. روان کننده های شل به عنوان رهبر بازار در روانکاری [Kline & Company، 2009] نامگذاری شده و سابقه 60 ساله نوآوری دارد.

پوشش لایه های روغن بیش از حد می تواند به طور جدی زندگی و کارایی کمپرسورهای هوا را به خطر بیندازد. محدوده Shell Corena شامل روغن های کمپرسور اسکرو  بطور اختصاصی طراحی شده برای کنترل سیلندر و اسکرو . برای هر یک از نیازهای فنی و شرایط عملیاتی ، یک روغن Shell وجود دارد که برای کمک به استفاده بهینه از سرمایه گذاری طراحی شده است. محدوده Shell Corena شامل آخرین روغن های مصنوعی برای محافظت در برابر سایش در شرایط دمایی و عملیات طولانی است.

عمر روغن بیشتر، تعمیر و نگهداری کمتر از تجهیزات بسیار حایز اهمیت است،  Shell Corena شما را قادر می سازد بهترین شرایط را با نیازهای عملیاتی خود داشته باشید.

از روغنهای اصلی برای برنامه های عملیاتی استاندارد تا روغن های پیشرفته مصنوعی که می توانند تا سه سال طول بکشد، محدوده Shell Corena شما را قادر می سازد روغن مناسب برای نیازهایتان را انتخاب کنید. از دست دادن فشار در کمپرسورهای فرسوده می تواند کارآیی عملیاتی را کاهش دهد و هزینه ها را افزایش دهد.

Shell Corena S2 R یک روغن کمپرسور هوا با کیفیت بالا , با مواد تمیز کننده با کیفیت بالا طراحی شده که برای ارائه روانکاری قابل اعتماد از کمپرسورهای اسکرو است. این دستگاه از یک سیستم پاک کننده حاوی افزودنی استفاده می کند تا حفاظت و عملکرد خوبی را برای کمپرسورهای با فشار 15 بار و دمای 100 درجه سانتیگراد با فواصل نگهداری روغن تا 4000 ساعت فراهم کند. این روغن مقاومت در برابر تشکیل رسوبات کربن در اسلات های کشویی در کمپرسورهای VANE و کمپرسور های اسکرو دارد .

روغن Shell Corena با قطعات آببندی و کاسه نمدها بسیار سازگار است.

این روغن در ظروف ۲۰ لیتری و ۲۰۹ لیتری عرضه می گردد .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.