سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

مشاوره فنی در زمینه خرید روانکار

مشاوره فنی در زمینه خرید روانکار

تعریف روانکار: موادی که برای کاهش میزان اصطکاک بین سطوح متحرک و ثابت مانند انواع روغن، گریس استفاده می‌شود. در یک تعریف ساده، روانکاری، روشی است برای جلوگیری از اصطکاک و سایش سطوح متحرکی که روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد با کادری مجرب وبا بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات و توزیع روانکارها در کشور فعالیت مینماید .

این شرکت با واردات مستقیم و بی واسطه انواع برندهای معتبر جهانی:شل،توتال،موبیل،کاسترول،پتروفر و … و عرضه آن به مشتریان داخل وحتی تحویل آن در خارج از کشور توانسته است اعتماد مصرف کنندگان گرامی را جلب نماید.

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا با مدیریت بخش فروش میلاد بخشی نژاد و با داشتن تیمی متشکل از مهندسین با تجربه و متخصص به مشتریان عزیز با توجه به نیازشان در زمینه خرید انواع روانکارها مشاوره های لازم را ارائه میدهد. مشاورین مجرب این شرکت بازرگانی،با بهره مندی از تجارب و دانش فنی در زمینه خرید انواع روانکارهای صنعتی، روغن صنعتی و گریس، با هدف تامين نيازوتلاش جهت جلب رضايت مشتريان خود با تاکيد برکيفيت، مشاوره فنی وآزمايشگاهی لازم را انجام میدارند.

این شرکت با چندین سال تجربه موفق در امر بازرگانی انواع روانکارهای صنعتی توانسته محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت و جدیدترین فناوری روز دنیا، ارائه دهد .