سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل چه محصولاتی دارد؟

روغن شل چه محصولاتی دارد؟

شرکت شل (Shell oil company) شرکت رويال داچ شل شرکت چند ملیتی و بزرگترین شرکت نفتی اروپا می باشد. مرکز شرکت شل در شهر لاهه کشور هلند واقع شده است. بخش های مهمی ازاین شرکت بزرگ نفتی و ادارات مهم آن در شهر لندن بریتانیا می باشد. شرکت رویال داچ شل در سال 1907 با ادغام 2 شرکت بزرگ رویال داچ و شل که دو شرکت هلندی و بریتانیایی بودند تاسیس شد. شرکت شل در راستای رقابت با شرکت استاندارد اویل که رقیب آمریکایی آن بود تاسیس شد. شرکت شل یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. امروزه سهام شرکت شل در بورس آمریکا و اروپا قابل معامله می باشد. شرکت شل در اکثر نقاط مختلف جهان فعال ودارای شعبات بسیار و سایت استخراج و پالایش فراورده های نفتی می باشد. فعاليت اصلي شرکت شل اکتشاف، استخراج نفت و همچنین پالايش و توزيع فراورده های نفتي است. شل همچنين در زمينه تولید انرژی فعاليت گسترده ای دارد. با پیشرفت تکنولوژی شرکت شل در زمینه انرژی های نوین و تجديد شونده، مانند انرژي بادی، خورشيدی و هيدروژنی نیز فعال است. همچنين شرکت شل يکی از بزرگترين توليدکنندگان انواع روانکار می باشد. امروزه روغن موتور شل از پرمصرفترین و با کیفیت ترین روغن های موتورهای موجود در بازار میباشد. همچنین انواع روغن صنعتي شل و گريس شل با بهترین کیفیت و استانداردهای روز تولید شده و در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارند. 

انواع روغن شل 
از انواع روغن صنعتی شل می توان به روغن کمپرسور شل، روغن دنده شل، روغن توربین شل، روغن حرارتی شل، روغن تراش شل، روغن نسوز شل و… اشاره کرد. همچنین شرکت شل تولیدکننده انواع روغن موتورشل، روغن موتوردریایی شل و روانکارهای هوایی با برند ایروشل نیز می باشد.

محصولات و فرآورده های شل

حوزه فعالیت های شرکت شل بسیار گسترده بوده و تمام زنجیره صنایع نفت و گاز را در بر می گیرد، از عملیات اکتشاف و استخراج نفت خام و گاز طبیعی تا پالایش، انتقال و توزیع فرآورده های نفتی و تولید محصولات پتروشیمی و مواد شیمیایی. اما از مهم ترین تولیدات این کمپانی بزرگ، روغن ها و روانکار های صنعتی هستند، که در بیش از 100 کشور توزیع می شوند. روانکارها ماده ای هستند که به منظور حفظ و اطمینان از عملکرد ماشین آلات به کار گرفته می شوند.

توصیف کار آن ها به شرح زیر است:

به کار گیری برخی مواد روغنی یا گریسی به منظور تقلیل سایش.

همچنین روان کننده های متشکل از روغن حاوی افزودنی هایی هستند که خواص آن ها را تقویت، افزایش و یا کاهش می دهد.

روانکارها و گریس شل جزو با کیفیت ترین تولیدات این صنعت محسوب می شوند.