سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن های صنعتی شرکت توتال

روغن های صنعتی شرکت توتال

شرکت توتال، روغن توتال ‏(Total Oil):

‏ شرکت توتال مستقر در کشور فرانسه می باشد، که در زمینه تولید انرژی، پالایش فراورده های نفتی، استخراج نفت و گاز و تولید کننده انواع محصولات روانکار، روغن موتور توتال و روغن صنعتی توتال با برندهای توتال و الف فعال می باشد.

کمپانی توتال فعالیت های بسیارزیادی در کل جهان دارد.ازجمله تولید برق ،احداث خطوط لوله نفت و گاز ، کشف نفت خام و گاز طبیعی ، تولید روغن صنعتی و گریس های صنعتی ، پالایش روغن های صنعتی ،
ودر ایران در صنایعی مانند صنایع غذایی، داروسازی ، خودرو سازی ، صنایع نظامی ، صنایع هوایی و دریایی ، صنایع فولادسازی ، ذوب فلزات ، صنایع کشاورزی و نساجی و غیره کمپانی توتال همکاری بسیار صمیمانه ای دارد که برای شرکتهای نفتی ایران افتخار بزرگی میباشد.

خرید روغن صنعتی توتال
روغن های صنعتی تولید شده توسط شرکت توتال انواع گسترده ای دارند. قبل از خرید روغن صنعتی توتال توصیه های سازنده دستگاه خود را مطالعه کنید و روغن صنعتی توتال مناسب برای دستگاه خود را انتخاب کنید. هرگز بدون داشتن اطلاعات کافی از روغن توتال مورد نیاز اقدام به خرید روغن صنعتی توتال نکنید. انواع روغن توتال خصوصیات متفاوتی دارند که برای استفاده در فضاهای مختلف و دستگاه های گوناگون طراحی و تولید شده اند. با خرید روغن توتال اشتباه و مصرف نادرست می توانید به دستگاه خود صدمات جبران ناپذیری وارد کنید. روغن توتال با استانداردها و ویسکوزیته متفاوت تولید می شود. استانداردهای روغن صنعتی توتال مشخص کننده نوع روغن می باشد. شاید لازم باشد در آب و هوای متفاوت از روغن توتال با ویسکوزیته گرید کمتر یا بیشتر استفاده کنید. قبل از خرید روغن توتال اطلاعات کافی از روغن مورد نیاز را به دست بیاورید.

روغن توتال برای موتورهای بنزینی
روغن توتال 5000 روغن توتال با پایه مینرال و گرید 20W-50 مناسب برای موتورهای بنزینی با API SL
روغن توتال 7000 روغن توتال با پایه نیمه سنتتیک و گرید 10W-40 و API SL برای استفاده در موتورهای بنزینی
روغن توتال 9000روغن توتال تمام سنتتیک با گرید 5W-40 برای استفاده در خودروهای روز با API ُSN

شرکت پارسیس سگال پویا به مدیریت:محسن بخشی نژاد وارد کننده ی انواع روغن های صنعتی توتال در ایران و خاورمیانه است و روغن های توتال اصل را دراختیار مشتریان عزیز قرارمیدهد.