سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن صنعتی شل و مزایای آن

روغن صنعتی شل و مزایای آن

تاریخچه شل
شرکت شل شرکتی چند ملیتی است و در واقع یک شرکت انگلیسی_هلندی محسوب می شود. نام آن به صورت کامل “رویال داچ شل” است و دفتر مرکزی آن امروزه در تگزاس آمریکا واقع شده است. شرکت شل بیش از ۲۵۰۰۰ پمب بنزین در خاک آمریکا دارد و تعداد کارمندان این شرکت بزرگ برابر با ۲۲۰۰۰ نفر است!

مزایای روغن صنعتی شل:

از مزایای روغن صنعتی شل می توان به کیفیت بالا و قیمت استاندارد آن اشاره کردبه علاوه تنوع این روغن صنعتی زیاد است که هر یک ویژگی مخصوص به خود را دارد و همین امر سبب کاربرد گسترده ی از آن در صنایع و تجهیزات مختلف شده است. روغن صنعتی شل با وجود داشتن تمام ویژگی های روغن صنعتی از جمله مقاومت بالا در برابر زنگ خوردگی و ضربه و دیگر ویژگی های آن اما قیمت کمتری نسبت به برند های هم ردیف خود دارد.

خرید روغن صنعتی شل

شرکت شل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی جهان و تولید کننده انواع روغن موتور شل و روغن صنعتی شل است. از انواع آن می‌توان به روغن کمپرسور شل، روغن دنده شل، روغن توربین شل، روغن حرارتی شل، روغن تراش شل، روغن نسوز شل و… اشاره کرد.

همچنین شرکت شل تولیدکننده انواع روغن موتور شل، روغن موتورروانکار

روانکاری ردریایی شل و روغن هوایی ایروشل نیز است. امروزه روغن شل یکی از پرمصرف‌ترین روانکارهای مصرفی در حمل‌ونقل جاده‌ای و صنایع مختلف نظیر سیمان، پتروشیمی، تولید برق، خودروسازی، مواد غذایی و … است. روغن صنعتی شل شامل انواع مختلفی از روغن است که برای مصارف صنعتی مختلف تولید می‌شود. قبل از خرید روغن شل اطلاعات تولیدکننده دستگاه را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز خود و گرید مناسب استفاده کنید.