سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل

روغن شل

شرکت نفتی  (که معمولا با نام شِل نیز خوانده می شود) شرکت نفت ، گاز و تولید کننده روغن صنعتی و گریس است.

دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای بزرگی همچون لاهه،لندن دایر می باشد. قدمت این شرکت بزرگ به بیش از 200 سال قبل بر می گردد.

موسسان این شرکت جین با پتیست، آگوست کسلر و هنری دیتردینگ برای اولین بار در هلند پایه ریزی رویال داچ را انجام دادند.شرکت مکمل آن نیز (شرکت شِل) توسط مارکوس ساموئل در پادشاهی بریتانیا تاسیس گردید.

در سال 1907 با ادقام شرکت نفت رویال داچ و کمپانی شِل، شرکت رویال داچ شِل شکل گرفت.

شرکت شل از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. فعالیت های شرکت رویال داچ شل شامل تمامی صنایع نفت و گاز از جمله: اکتشاف، استخراج و پالایش نفت خام و گاز طبیعی و تولید مواد شیمیایی و نفتی در بر می گیرد.

شرکت روغن شل به همراه شرکت های، شورون، وبه عنوان پنج شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می روند.

شرکت روغن شل از بزرگترین تولید کنندگان برق در جهان و همچنین پیشتاز دز صنعت تولید انرژی های تجدید پذیر همانند تولید و پخش سوخت های زیستی، انرژی بادی، انرژی خورشیدی است. شرکت نفتی رویال داچ شل در بیش از 90 کشور جهان فعالیت می کند و بالغ بر 47 پالایشگاه در جهان دارد. این کمپانی به طور متوسط در روز 3/1 میلیون بشکه نفت خام تولید می کند.

این شرکت همچنین صاحب بیش از 44,000 پمپ بنزین در سراسر آمریکا است.

شرکت نفتی شل به عنوان بزرگترین تولید کننده فرآورده های نفتی بخش اعظمی از تولیدات روغن صنعتی ، گریس و روانساز های صنعتی در جهان را به عهده دارد و در بیش از 90 کشور جهان این محصولات را عرضه می کند.

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا با کادری مجرب وبا بیش از 10سال سابقه به مدیریت:محسن بخشی نژاد در زمینه واردات و انواع روغن شل،شل کرونا و…و توزیع روانکارها در کشور فعالیت مینماید وتوانسته با رضایت حداکثری مشتریان خویش نام خود را به عنوان برندی معتبر در ذهن همگان به ثبت برساند.

پارسيس سگال پويا
پارسيس سگال پويا