سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل

روغن شل

Sell ( شل ) یک کمپانی نفتی است که در زمینه های مختلف اعم از گاز , نفت , انرژی فعالیت دارد و محصولات گوناگونی را را در زمینه ی روانکارهای و روغن های صنعتی مثل انواع گریس صنعتی و روغن موتور تولید می کند . محصولات این شرکت در صنایع خودروسازی , کشاورزی , عمران , معادن , اتومبیل , نیروگاه برق , کارخانه جات و .. استفاده می شود .

شرکت شل یک شرکت نفت آمریکایی است که در واقع ریشه انگلیسی-هلندی داشته است و میتوان آن را به عنوان یک شرکت چند میلتی به شمار آورد. این شرکت بزرگ حدودا نزدیک به ۲۴ هزار کارمند داشته است و دفتری مرکزی آن در تگزاس واقع گردیده است.

اگر به لوگوی این شرکت توجه داشته باشیم قطعا خواهید دید که مانند یک صدف است و از اسم نیز کاملا پیداست. کمپانی بزرگ نفتی شل در تمام کشور آمریکا دارای ۲۵ هزار پمپ بنزین می باشد و به صورت ۵۰ /۵۰ با شرکت نفتی دولت عربستان شریک است. اگر دوست دارید به وب سایت اصلی این شرکت بزرگ سری بزنید کافی است به ادرس www.shell.com مراجعه نمایید. درآمد این کمپانی نفتی بزرگ بیشتر از دو میلیارد دلار است.

روغن شل را از شرکت ها و نمایندگی های معتبر خریداری کنید زیرا روغن های تقلبی که در بازاز موجود هستند صدمات جبران ناپذیری را به قطعات و موتور وارد می کنند که این امر سبب کاهش عمر موتور و دستگاه می شود . یک روغن مرغوب دارای اصطکاک و گرانروی پایین است که این توانایی را دارد که قطعات متحرک هر موتور را روانکاری کند شما می توانید با خرید روغن موتور شل به این امر دست یابید .

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد یکی ازبزرگترین و برترین شرکتهای واردکننده روغن شل در ایران و خاورمیانه است.این شرکت با ارائه محصولات اصل و غیر تقلبی توانسته رضایت بالای مشتریان را در سراسر ایران و خاورمیانه جلب نماید و نام خود را به عنوان شرکتی معتبر در ذهن مشتریان عزیز ثبت نماید.