سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

انواع روغن موبیل

انواع روغن موبیل

شرکت بزرگ نفتی آمریکایی موبیل  در سال 1911 تاسیس شد و در سال 1955 به Socony Mobil تغییر نام داد و در سال 1963 دوباره به نام تجاری Mobil تغییر داد و همچنین در سال 1999 با شرکت Exxon ادغام شد و با نام ExxonMobil تشکیل شد.این شرکت بعنوان عرضه کننده روغن صنعتی موبیل، روغن موتوری دیزلی موبیل، روغن موتوری بنزینی موبیل و همچنین موتورهای دریایی موبیل می باشد و طیف کاملی از روان کننده های با کیفیت بالا و فیلترهای روغن را ارائه می دهیم.

فعالیت های شرکت موبیل:

تلاشهای این کمپانی شامل موارد زیر می باشد :

  • صنایع پتروشیمی
  • کشف واستخراج نفت خام
  • تولید بنزین و گازوئیل
  • تولید کردن مواد آروماتیک ، پارزین ها و اولفین ها
  • تولید روغنهای صنعتی و مواد شیمیایی و پالایش نفت .

اکسان موبیل ، یکی از عظیم ترین فروشندگان روغن ها در کل دنیا میباشند.

که دلایل بسیار زیادی باعث موفقیت این کمپانی بوده از جمله اینکه از متخصصین آموزش دیده بهره می گیرد . برای معرفی و پخش محصولات خود تیم قدرتمند و تیم تدارکاتی کار بلد استفاده میکند.

مشتریان این کمپانی در سراسر جهان محصولات عالی خرید کرده و از پشتیبانی قوی این شرکت برخوردار هستند که به تمام در خواستهای آنها پاسخ داده میشود.

انواع شرکت های بازرگانی نفتی سراسر جهان در صنایعی مانند صنایع غذایی و داروسازی ، تولید فلزات ، صنایع ذوب ، صنایع هوایی و دریایی ،خودروسازی ،صنایع کشاورزی ،صنایع نساجی ، صنایع فولاد و صنایع نظامی  مشتریان دایمی  کمپانی اکسان موبیل می باشند . و از محصولات این شرکت استفاده می کنند .