سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن صنعتی موبیل

روغن صنعتی موبیل
روغن موتور موبیل
روغن موتور موبیل

محصولات موبیل MOBIL

روغن موتور موبیل

روغن موتور موبیل ( mobil oil ) به عبارتی یکی از شناخته شده ترین و آشناترین محصولات این کمپانی در دنیا و ایران است . این محصول چون از کفیت بالاتری برخوردار است و تنوع محصولات در آن زیاد است از محبوبیت بالاتری برخوردار است . به عبارتی می توان گفت به عنوان عالی ترین و متنوع ترین روغن ها می توان این روغن را معرفی کرد . در ضمن روغن موتور های موبیل برای موتورهای دیزلی نیز متنوع هستند .

روغن چند منظوره موبیل

از دیگر محصولات موبیل می توان به روغن های چند منظوره اشاره کرد . این دسته از روغن ها چند منظوره هستند . روغن چند منظوره در انواع مختلفی از جمله :

روغن چند منظوره Mobil Dte fm 100

روغن چند منظوره Mobil Dte fm 220

روغن چند منظوره Mobil Fm 100 spray

روغن چند منظوره Agri super 10w-30

روغن هیدرولیک موبیل

روغن هیدرولیک نیز یکی از محصولات با کیفیت روغن موبیل است و کاربردهای گوناگونی دارد . روغن های هیدرولیک در حقیقت دو نقش را در یک زمان بازی می کند . نقش اول آن روانکاری است و نقش دوم انتقال قدرت است . انتقال قدرت از طریق شیلنگ ها امکان پذیر است .

در حدود ۲۱ کشور جهان کمپانی اکسان موبیل ۳۷ پالایشگاه نفت دارد . و روزانه با تولید بیشتر از ۶٫۳میلیون بشکه نفت خام جهان را تامین می کند.

اکسان موبیل در بین  ۶ شرکت برتر نفتی جهان  مقام اول را دارا می باشد .

محصولات سوختی و فراورده های نفتی و همچنین روغنهای تولیدی این شرکت با نامهای اکسان ، موبیل و اسو در جهان شناخته می باشد  .

کمپانی اکسان موبیل  در نو آوری  وبروز بودن همیشه پیشرو بوده و در تلاش بوده تا تولیدات خود را بر حسب نیازهای روزبازار دنیا تطبیق داده و انرژی  مورد نیاز صنایع پتروشیمی را تامین کند .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.