سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

فروش انواع روغن موتورها

فروش انواع روغن موتورها

انواع روغن موتور در بازار

باید بدانید بهترین روغن برای موتورهای دیزل، کاملا با روغن مناسب برای پیشرانه های بنزینی متفاوت است. روغن موتورهای امروزی، اصولا رقیق بوده و خیلی سریع، درون منافذ پیشرانه، نفوذ میکنند. به همین خاطر، مانع آسیب رسیدن به قطعات فلزی موتور، که در تماس با هم، عمل مینمایند، میشود. روغن های رقیق تر با ویسکوزیته پایین تر، از نظر اقتصادی، به صرفه تر است.

چند نوع روغن موتور در بازار موجود است‌. دسته ی اول، روغن موتورهایی که ارگانیک هستند و نام آنها، مینرال است. این روغنها، به اصطلاح، پایه ی معدنی دارند و به طور مستقیم، از نفت خام گرفته میشود. از آنجایی که این روغن، فقط روان کاری موتور را انجام میدهد و افزودنی ندارد، ارزانترین نوع روغن موتور است.

دو نوع روغن دیگر، از این دست وجود دارد. تمام سنتتیک و نیمه سنتتیک. روغن تمام سنتتیک که مخصوص خودروهای مدرن است که عملکرد بالایی دارند. ناخالصی در این روغن کمتر یافت میشود. نوع دیگر این روغن، نیمه سنتتیک است که آن نیز، شامل روغن تمام سنتتیک به همراه برخی مواد افزودنی است. نیمه سنتتیک، محصولی است که مابین مینرال و تمام سنتتیک است. یعنی برخی از ویژگیهای هر کدام را دارد.

لازم به ذکر است که روغن های تمام سنتتیک، گران قیمت ترین، روغن موتورهای بازار هستند. از جمله ویژگیهای این روغن باید به کیفیت بالا، حفظ خاصیت ویسکوزیته یا همان گرانروی در دماهای بالا و پایین موتور، کمک به کاهش مصرف سوخت، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون، تبخیر کم، پایداری بهتر، جلوگیری از خوردگی و کاهش رسوبات موتور اشاره کرد. پس برای انتخاب روغن موتور، باید به دو نکته توجه شود. یکی از نظر غلظت یا وسیکوزیته(SAE)، و دیگری از نظر کیفیت ( API).

شرکت پارسیس سگال پویا با سالها تجربه در فروش انواع روغن های صنعتی و روغن موتورها در ایران و خاورمیانه و ارائه انواع روغن موتورهای باکیفیت توانسته است خود را به عنوان شرکتی قابل اطمینان و شناخته شده معرفی نماید و خیال مشتریان عزیز را از خرید روغن موتورهای موردنیاز خویش از شرکتی معتبر راحت نماید.