سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل تلوس

روغن شل تلوس

روغن شل تلوس

روغن هیدرولیک چه روغنی است؟

روغن هیدرولیک ترکیبی از “روغن پایه” و مواد افزودنی است که با در نظر داشتن نوع مواد افزودنی و روغن پایه می تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد.

جایگاه روغن هیدرولیک در صنعت چیست؟

روغن هیدرولیک پرکاربردترین نوع روغن صنعتی است که به دلیل مصرف بالا و کاربردهای مختلف آن مصارف گوناگون و تنوع زیادی دارد.

به عبارت دیگر روغن هیدرولیک مانند ماده ای برای انتقال انرژی عمل می کند و در صورت بروز هر نوع مشکلی در روغن هیدرولیک و عدم ایفای نقش انتقال دهندگی، دستگاه دچار اختلال یا وقفه در کار می شود. در صنایع مختلف انواع روغن هیدرولیک به وفور برای تسهیل کار دستگاه و روان کاری به کار می روند.

همچون سایر مشتقات روغنی، بعضی انواع روغن هیدرولیک بر اساس سینتتیک تولید می گردند که به علت آلودگی هوا و کارایی طولانی تر روغن نسبت به روغن بیس مصارف بیشتری دارند.

 

اگر روغن هیدرولیک از کیفیت لازم برخوردار بوده و بهتر عمل کند، طول عمر آن افزایش یافته و نیازی نیست خیلی زود روغن هیدرولیک را عوض کنید، در نتیجه ماشین آلات شما دیرتر نیاز به سرویس پیدا می کند که باعث کاهش هزینه های اضافی برای شما می شود.

روغن شل تلوس
روغن شل تلوس

موارد استفاده از انواع روغن هیدرولیک

روغن هیدرولیک در ماشین آلات هیدرولیک صنعتی، دستگاههای پرس بسیار سنگین و حتی سبک، دستگاه های گردان و سیستم های انتقال نیرو و همچنین در سیستم هیدرولیک خودروهایی به کار می رود که مجهز به فرمان گیربکس هیدرولیکی هستند.

در واقع روغن هیدرولیک صنعتی لایه‌ روغنی محافظی را ایجاد می کند که مانع از سایش و اصطکاک بین قطعات شده و به عنوان یک روغن محافظ از عملکرد مناسبی در برابر زنگ خوردگی قطعات فلزی برخوردار است.

روغن هیدرولیک شل تلوس

روغن هیدرولیک شل تلوس از بهترین روغن های هیدرولیک تولید شده در سراسر دنیا می باشد. این روغن توسط کمپانی شل (shell) تولید می شود که از رزومه ی بسیار قدرتمندی در زمینه تولید انواع روغن های صنعتی ، موتوری و گریس برخوردار است. روغن شل تلوس در گریدهای مختلف 22 ، 32 ، 46 ، 68 ، 100 ، 150 ، 220 تولید می شود.

لازم به ذکر است این روغن در پایه معدنی مرغوب ساخته شده و از مواد افزودنی استانداری بهره می گیرد. همچنین این روغن از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی برخوردار است و پایداری حرارتی بالایی دارد.

روغن هیدرولیک شل تلوس یک روغن با کیفیت است که علاوه بر روانکاری، در کاهش سایش و خوردگی قطعات نقش مهمی دارد. شرکت شل یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه تولید روانکار و گریس می باشد. روغن هیدرولیک در صنایع و مشاغل مختلفی کاربرد دارد.

روغن شل تلوس
روغن شل تلوس

روغن هیدرولیک شل تلوس 46 S

روغن هیدرولیک شل تلوس در تجهیزات و دستگاه های هیدرولیکی مختلف کاربرد دارد و در کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری مؤثر است.

ویژگی ها:

  • کاهش دمای قطعات
  • کاهش خوردگی و زنگ زدگی
  • طول عمر بالا
  • افزایش عمر قطعات

روغن هیدرولیک شل تلوس S 100

روغن هیدرولیک شل تلوس S 100 یک روغن با کیفیت بسیار بالا است که از آن در سیستم‌های هیدرولیک، گردشی صنایع مختلف و کارهای سنگین استفاده می‌کنند.

روغن هیدرولیک شل تلوس S 100 در مقابل اکسیداسیون بسیار مقاوم است. این روغن دارای شاخص گرانروی بالا است که سبب افزایش مقاومت روغن می‌شود.

روغن هیدرولیک شل تلوس S 100 تا دمای 234 درجه سانتی‌گراد کارایی خود را به خوبی حفظ می‌کند. این روغن دارای خاصیت جداپذیری از آب خوبی است و سبب کاهش دما، خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. علاوه بر این روغن هیدرولیک شل تلوس S 100 دارای فیلتراسیون بسیار عالی است.

ویژگی‌ها:

  • جلوگیری از تشکیل رسوب
  • مقاوم در برابر سایش و خوردگی
  • قابلیت پاک‌سازی سیستم
  • جداپذیری از آب
  • افزایش طول عمر قطعات
  • مقاومت در برابر اکسیداسیون
  • طول عمر طولانی روغن
  • خاصیت پایداری حرارتی عالی

روغن هیدرولیک شل تلوس 32 S

روغن هیدرولیک شل تلوس S 32 با کارایی بالا که بر اساس روغن معدنی مورد استفاده بعنوان روانکار صنعتی در برنامه های کاربردی سیستم های هیدورلیک صنعتی، انتقال قدرت هیدرولیک مایع متحرک و سیستم های هیدورلیک دریایی طراحی شده است.

مزایا :

جلوگیری از تشکیل رسوب و لجن

قابلیت پاکیزگی سیستم

خاصیت پایداری حرارتی عالی

حفاظت از پوشیدنی برجسته

خاصیت پایداری اکسیداسیون عالی

خاصیت پایداری شیمایی عالی

روغن هیدرولیک شل تلوس S2 M 46

روغن هیدرولیک شل تلوس S2 M 46 با کارایی بالا بر اساس تکنولوژی انحصاری شل برای سیستم های هیدرولیک صنعتی، برنامه های کاربردی هیدرولیک در تولید صنعتی، سیستم های انتقال قدرت هیدرولیک متحرک و سیستم های دریایی طراحی شده است.

مزایا

روغن شل تلوس
روغن شل تلوس

خاصیت پایداری حراتی

خاصیت پایداری مکانیکی

جلوگیری از تشکیل رسوب و لجن

خاصیت پایداری شیمیایی

خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی

خاصیت پاکیزگی عالی

قابلیت فیلتراسیون عالی

خاصیت جداسازی آب

قابلیت انتشار هوا

روغن هیدرولیک شل تلوس S4 ME 46 

روغن هیدرولیک شل تلوس S4 ME 46 پیشرفته بر اساس یک فرمول خاص توسعه یافته با عملکرد فوق العاده برای استفاده در سیستم های صنعتی هیدرولیک با شدت بالا، سیستم های انتقال مایعات و سیستم های دریایی طراحی شده است.

ویژگی ها: 

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری

خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی

حفاظت از تجهیزات

خاصیت ضد سایش

جلوگیری از تشکیل لجن و رسوب

جمع بندی

درکل روغن هیدرولیک به منظور روانکاری، انتقال قدرت ، کاستن اصطکاک و ساییدگی، محافظت در برابر زنگ زدگی قطعات و هماهنگ کار کردن با سایر قطعات به کار می رود.

یکی از نکاتی که کار با روغن‌های هیدرولیک باید مورد توجه قرار داد این است که انواع روغن‌های هیدرولیک حساسیت زیادی نسبت به آلودگی‌هایی که به آنها وارد می شوند دارند.

زیرا ساختار شیمیایی و فیزیکی آنها در اثر آلودگی تغییر می کند و عملکرد روغن را مختل می کند. با رعایت نکات ساده برای تمیز نگه داشتن روغن هیدرولیک می توان عمر آن را افزایش داده و هزینه های روانکاری دستگاه را کاهش داد.