سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

خرید گریس شل

خرید گریس شل

خرید گریس شل

گریس چیست و چگونه کار می کند؟

گریس یکی از روانکارهای پرکاربرد جهت استفاده در انواع تجهیزات صنعتی است که قابلیت روانکاری ندارند. گریس ها معمولا دارای درجه های 000 الی 3 بوده و از حالت رقیق تا سفت متغیر می باشد.  گریس ها با پایه های مختلفی نظیر کلسیم ، سدیم ، آلومینیوم ، لیتیوم و پایه های کمپلکس وجود دارند و بر اساس نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرند.

گریس شل

گریس ها مهمترین و بهترین روان کننده های ماشین آلات صنعتی میباشد. طبعا مقدار استفاده از آن به با توجه به سرویس دهی متفاوت میباشد. همه ی تولید کنندگان قبول دارند که یاتاقان های ضد انفجار هرگز نباید بیش از حد چرب شوند.

این امر به ویژه در مورد یاتاقان های پر سرعت صادق است که در آن خرد شدن روغن بیش از حد منجر به گرمای بیش از حد می شود. با افزایش مقدار گریس شل، دمای یاتاقان ها افزایش پیدا میکند.

گریس های شل و نسوز از انواع گریس ها تشکیل شده است که میتوان روغن های صنعتی و طبیعی و یا غلیظ کننده ها که عموما برای مصارف صنعتی استفاده میشود را در دو حالت جامد و نیمه جامد نام برد.

گریس های نسوز را در دمای بسیار بالا حرارت میدهند و به آن مواد افزودنی اضافه میکنند تا در هنگام مصرف و درجه حرارت بالا بتواند بهترین بازدهی را داشته باشد. در این مقاله ما شما را با گریس های شل آشنا خواهیم کرد تا در هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید گریس شل
خرید گریس شل

انواع گریس شل SHELL

  1. SHELL ALVANIA EP LF
  2. SHELL ALVANIA EP
  3. SHELL ALVANIA GL
  4. SHELL GADUS S2 V 220
  5. SHELL ALVANIA HDX
  6. SHELL GADUS S2 V 1000 AD

    خرید گریس شل
    خرید گریس شل
  7. SHELL GADUS RL
  8. SHELL ALVANIA WR
  9. SHELL CASSIDA EPS
  10. SHELL CASSIDA RLS
  11. SHELL CASSIDA RL
  12. SHELL GADUS S2 V 100
  13. SHELL MALLEUS GL
  14. SHELL GADUS S2 A 320

توصیه های کلی برای گریس های نسوز

اثر بخشی روغن های شل

روغن های شل در فرایند روان سازی بازدهی فراوانی دارد، همانطور که ویسکوزیته آنها کمتر تحت تاثیر تغییرات دما قرار گرفته و با روغن های فرآوری شده مشابهی مورد استفاده قرار میگیرند.

در حقیقیت، روغن های شل از شاخص ویسکوزیته بالایی برخوردار هستند که نسبت به تغییرات دما بی تاثیر است. این بدان معنی است که ویسکوزیته روغن از حداقل تغییر وجود خواهد داشت.

اگر روغن های شل در ماشین کاری کمتر از روغن معمولی تغییر کنند شدت افزایش و تولید درجه حرارت بالاتر خواهد بود. روغنهای شل تا شش برابر کمتر از جایگزین های فومی تولید میشود، فن آوری های نفتی معمولی و خواص روغن های شل و گریس ها برای ماشین آلات میتواند بهترین روند برای رشد  این صنعت باشد.

روغن های شل میزان محدودی از تبخیر روغن را نشان میدهد که ممکن است ایمنی و امنیت عملیات روغن کاری را نیز افزایش میدهد زیرا احتمال کمتری برای احتراق و غبار وجود دارد.

روغن های صنعتی نوسانات بسیار کمی را ارائه می دهند و بنابراین این امکان را کاهش می دهند. روغن های شل روغن های فرآوری شده و ویژه ای هستند که در طیف گسترده ای از صنایع شیمیایی و فنی یا به عنوان ماده اولیه و یا به عنوان کمک به فرآوری مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت پارسیس سگال پویا یکی از واردکنندگان پیشرو در صنعت روغن های صنعتی است و نقش اساسی در تامین روغن های فرآوری شده در محصولات ایفا می کند.

میتوانید برای خرید گریس های شل و روغن شل به شرکت های معتبر و نامدار در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شرکت پارسیس سگال پویا پیشرو در خدمات رسانی روغن های صنعتی، روغن های شل، گریس های شل و گریس های نسوز میباشد و شما میتوانید با اطمینان خاطر از محصولات این کمپانی بزرگ دیدن و خرید داشته باشید.