سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن گیربکس شل

روغن گیربکس شل

روغن گیربکس شل

روغن دنده خودرو ، روغن گیربکس ، روغن واسکازین
واسکازین یا روغن دنده خودرو جهت روانکاری قطعات متحرک موجود در سیستم جعبه ‌دنده یا گیربکس ماشین، دیفرانسیل و جعبه ‌فرمان خودرو کاربرد دارد. روغن گیربکس خودرو برای روانکاری چرخ دنده ها استفاده می شود.

روغن دنده ماشین دارای خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی می باشد. این خصوصیت روغن گیربکس باعث می شود که همانند لایه ای محافظ بر روی قطعات گیربکس عمل کند.

روغن واسکازین خودرو باید در دماهای پایین سیالیت مناسب داشته باشد تا در عملکرد گیربکس مشکلی ایجاد نشود. روغن دنده با فلزات موجود در جعبه دنده که اکثرا فولاد، آلومینیوم و مس می باشد باید سازگار باشد.

واسکازین در اصل کلمه روسی است که به معنای روغن دنده یا روغن گیربکس می‌باشد. روغن دنده جهت روانکاری در گیربکس و دیفرانسیل خودرو استفاده می‌شود.

هرگز به جای روغن واسکازین یا روغن گیربکس از روغن موتور در گیربکس استفاده نکنید. روغن دنده دارای مواد افزودنی تحمل فشار یا به اصطلاح EP است. این نوع مواد افزودنی در روغن گیربکس باعث می شود که روغن قدرت تحمل فشار بالایی داشته باشد.

روغن دیفرانسیل در شرایط کاری سخت و حرارت بالا عملکرد خوبی دارد. کیفیت روغن دنده مانند روغن موتور بر اساس استاندارد کیفیت (API) دسته بندی می شود. گرانروی روغن واسکازین نیز با استاندارد SAE طبقه بندی می شود..

روغن گیربکس شل
روغن گیربکس شل

خرید روغن دنده ، خرید روغن گیربکس ، خرید روغن واسکازین
خرید روغن دنده مناسب باعث افزایش عمر چرخ دنده ها و جلوگیری از خوردگی می شود. روغن دنده با گرید های متفاوتی تولید می شوند که با استاندارد SAE مشخص می گردد. پیش از خرید روغن دنده با مطالعه دفترچه راهنمای گیربکس از گرید SAE روغن گیربکس مورد نیاز خود مطلع شوید.

شاید در فصل های مختلف سال بسته به شرایط آب و هوا مجبور به خرید روغن گیربکس با گرید متفاوت شوید. هرگز ار روغن گیربکس اتوماتیک به جای روغن گیربکس معمولی استفاده نکنید.

قبل از خرید روغن دنده استاندارد API روغن گیربکس مورد نیاز خود را در دفترچه راهنما پیدا کنید. API روغن گیربکس مشخص کننده تکنولوژی ساخت روغن گیربکس می باشد.

استاندارد API روغن دنده با حروف GL شروع می شود. و سپس اعداد 1 تا 6 بسته به تکنولوژی ساخت روغن گیربکس قرار می گیرد. جدیدترین روغن گیربکس تولیدی دارای API GL-6 می باشد.

خصوصیات روغن دنده ، مزایای روغن گیربکس
روغن گیربکس باید ضد زنگ و ضد خوردگی باشد
روغن دنده خودرو باید خاصیت ضد اصطحکاک و ضد سایش دارا باشد
روغن گیربکس خودرو باید قابلیت تحمل فشار بالا را داشته باشد
روغن واسکازین خودرو باید ضد اکسیداسیون باشد
روغن دنده خوودرو باید در دماهای پایین سیالیت مناسبی داشته باشد

روغن گیربکس شل
روغن گیربکس شل

فروش واسکازین Shell

روغن های گیربکس صنعتی محرک چرخ های صنعتی هستند. شما نیاز دارید گیربکس های صنعتی خود را برای مدت طولانی کارآمد نگه دارید. برای به حداکثر رساندن ارزش کسب و کار خود در سیستم هایی مانند: سیستم بارگیری فرودگاه، آسیاب ذغال سنگ یا یک توربین باد نیازمند استفاده از روغن های دنده صنعتی یا واسکازین مطلوب هستید.

سازندگان تجهیزات در حال طراحی و تولید جعبه دنده هایی با عمر طولانی هستند که از روش های متالورژی، تولید و فناوری روانکاری پیشرفته استفاده می کنند.

مشخصات فنی روغن دنده گیربکس صنعتی شل

روغن دنده صنعتی (واسکازین) Shell OMALA در افزایش عمر کاری گیربکس کمک زیادی می کند. این روغن دنده (واسکازین) برای محدوده وسیعی از کاربرد ها که از روغن با کیفیت بالا مورد نیاز است، استفاده می گردد.

روغن گیربکس شل
روغن گیربکس شل

محدوده کاری روغن دنده Shell OMALA G

روغن دنده گیربکس صنعتی (واسکازین) Shell OMALA G جهت استفاده در دنده های صنعتی ساده و مارپیچ با بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های روغن دنده صنعتی گیربکس صنعتی (واسکازین) Shell OMALA S4 GXV

  1. دارای محافظت بیشتر
  2. دارای عمر کاری طولانی تر
  3. دارای قابلیت تطبیق پذیری برای کاربرد های ویژه
روغن گیربکس شل
روغن گیربکس شل

محدوده کاری روغن دنده گیربکس صنعتی Shell OMALA W

روغن Shell OMALA W جهت استفاده در دنده های صنعتی حلزونی با بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن دنده صنعتی (واسکازین) SHELL OMALA S4 WE

Shell Omala S4 WE یک روغن فوق العاده تخصصی برای دنده های مارپیچ است. این روغن با استفاده از پایه پلی آلکیلن گلیکول مصنوعی فرموله شده است، که برای کمک به حداکثر عمر و کارایی چرخ دنده مارپیچ طراحی شده است و باعث افزایش عمر تجهیزات شود همچنین این روغن خواص ضد سایشی بسیار خوبی دارد که باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه های نگهداری چرخدنده های ماریچ می شود.

ویژگی های روغن دنده صنعتی (واسکازین) Shell OMALA S4 WE

  1. محافظت بیشتر و طول عمر کاری طولانی تر
  2. ذخیره انرژی بیشتر
  3. مناسب برای درایو های حلزونی

ویژگی های واسکازین Shell OMALA S1 W

  1. حفاظت قابل اطمینان
  2. درایو های حلزونی

طراحی واسکازین Shell OMALA جهت افزایش طول عمر گیربکس

مسئله مهم در تولید گیبرکس های صنعتی، آب بند بودن جهت عدم نفوذ آلودگی هایی مثل: گرد و خاک و آب می باشد. این امر باعث افزایش عمر کاری گیربکس و کاهش زمان نگه داری و تعمیرات در حدود 40% می باشد.

بر همین اساس تولید کنندگان گیبرکس مشخصات سازگاری آب بند با روغن را طبق استاندارد های بین المللی معرفی می کنند. روغن دنده (واسکازین) Shell OMALA S4 GXV جهت سازگاری با این نوع آب بند ها طراحی شده است.

این روغن همچنین دارای شاخص گرانروی بالاتر و تمایل به تولید کف کمتر و تحمل بار بیشتر است. روغن Shell OMALA S4 GXV مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی بوده و اکسیداسیون می باشد.

ویژگی های روغن دنده صنعتی (واسکازین) Shell Spirax

روغن های Shell Spirax برای محافظت از اجزای انتقال دهنده مانند دنده ها و اکسل ها طراحی شده اند تا بتوانند برای مدت طولانی تری به طور موثر کار کنند. مزایای این روغن ها شامل محافظت بسیار عالی در برابر سایش، کاهش هزینه های نگهداری، کاهش توان استفاه شده، افزایش عمر تجهیز صنعتی، کاهش دمای کاری و بازدهی مکانیکی بالاتر می باشد.

این روغن ها دارای عمر طولانی تر نسبت سایر روغن ها هستند به این معنی که فواصل تخلیه روغن در تجهیز بیشتر است بنابراین هزینه های عملیاتی برای تعویض روغن کمتر می شود. روغن دنده های Spirax شامل مدل های Spirax S6 GXME و Spirax S2 G و روغن های اکسل Spirax شامل Spirax S6 AXME ،Spirax S3 AX و Spirax S2 A می باشد.

نمونه محصولات روغن دنده گیربکس صنعتی شل

نمونه محصولات روغن دنده گیربکس صنعتی Shell
درجه روغن (واسکازین) نام روغن (واسکازین)
68 OMALA S4 GXV-OMALA S2 GX
100 OMALA S2 GX
150 OMALA S4 GXV- OMALA S2 GX-OMALA S4 WE
220 OMALA S4 GXV- OMALA S2 GX-OMALA S4 WHEEL-OMALA S3 GP- OMALA S4 WE
320 OMALA S4 GXV- OMALA S2 GX-OMALA S5 WIND- OMALA S4 WHEEL- OMALA S3 GP- OMALA S4 WE
460 OMALA S4 GXV- OMALA S2 GX- OMALA S4 WHEEL- OMALA S3 GP- OMALA S4 WE-OMALA S1 W
680 OMALA S4 GXV- OMALA S2 GX- OMALA S4 WHEEL- OMALA S4 WE- OMALA S1 W
1000 OMALA S4 GXV- OMALA S2 GX
1500 OMALA S3 GP