سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

گریس شل آلبیدا

گریس شل آلبیدا

گریس شل آلبیدا

گریس شل چیست؟

گریس شل در واقع ترکیبی ژلاتینی از صابون، روغن و دیگر مواد افزودنی است. نقشی که هنگام کار گریس شل‌ها ایفا می‌کنند مشابه نقش روغن‌ها بوده و آن کاهش سایش و اصطکاک است.

اجزای تشکیل دهنده گریس شل شامل روغن نگهدارنده، ضخیم کننده و مواد افزودنی است. روغن نگهدارنده بخش عظیمی از ساختار گریس شل که معادل 80% تا 85% هست را تشکیل می‌دهد و دارای پایه‌ای معدنی یا گیاهی است.

دومین جزء، ضخیم کننده است که می‌تواند بدون صابون یا همراه با صابون ساده یا کامپلکس باشد. این جزء ازگریس شل، حجمی معادل 30% از کل حجم گریس را شامل می‌شود.

در نهایت مواد افزودنی شامل مواد بسیار مهمی نظیر مواد ضد اصطکاک، ضد اکسیداسیون، ضد زنگ و موارد دیگر است. به یاد داشته باشید که در محصولات شرکت شل، تمامی گریس‌ها حاوی مقدار یکسانی از هر سه جزء ذکر شده نیستند و میزان متفاوتی از هر کدام از آن‌ها را در ساختار گریس‌های خود در نظر گرفته‌اند.

دلیل این کار از آن جایی ناشی می‌شود که قطعات مختلف تجهیزات صنعتی نیازمندی‌های متفاوتی جهت روانکاری خود دارند. هنگام خرید گریس‌های این شرکت توجه به این نکته ضروری است که قطعات مختلف نیازمند میزان متفاوتی از روغن نگهدارنده، ضخیم کننده و مواد افزودنی هستند.

بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از خرید محصولات این شرکت، به شناخت درستی از قطعات و تجهیزات برسید و متناسب با نوع آن‌ها، گریس مناسب را خریداری کنید.

گریس شل آلبیدا
گریس شل آلبیدا

کاربردهای گریس شل

گریس شل دارای کاربردهایی مختلفی در صنعت است. به طور مثال از این روانکار در تجهیزاتی که دسترسی به آن‌ها سخت است (زیرا گریس نسبت به روغن ماندگاری بیش‌تری دارد)، جلوگیری از ورود گرد و غبار، کاهش هزینه، صرفه جویی در هزینه‌های آب بندی قطعات و کاسه نمدها، افزایش طول عمر قطعات، حل مشکلات مربوط به روانکاری در مجاورت آب، فعالیت پویا در شوک‌های پی در پی، دمای بالا، فشار بالا و سرعت کم استفاده می‌کنند.

از مزیت‌های دیگری که گریس شل نسبت به روغن دارد، این است که این ماده نیمه جامد تا جامد است و در نتیجه هنگام استفاده در بلبرینگ‌ها و قطعات صنعتی مختلف که فاقد رینگ داخلی هستند، شاهد سر ریز شدن آن نخواهیم بود.

این در حالی است که روغن‌ به دلیل ویژگی ویسکوزیته پایینی که دارد، هنگام استفاده در این بخش‌ها به بیرون درز کرده و در نتیجه روانکاری کوتاه مدتی به قطعات می‌بخشد.

گریس شل آلبیدا
گریس شل آلبیدا

ویژگی‌های گریس شل

مقاومت منحصر به فرد در برابر اکسیداسیون اشاره کرد از مهم‌ترین ویژگی‌های این دسته از محصولات است. همچنین این گریس از نقطه قطره شدن بسیار خوبی برخوردار است و کلیه قطعات را به خوبی در برابر خوردگی، فرسایش و زنگ زدگی محافظت می‌کند.

این گریس‌ها در برابر اکسیداسیون و حرارت، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و عموماً طول عمر طولانی دارد. همچنین این گریس از مقاومت ارتعاشی و برشی مطلوبی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های گریس شرکت شل می‌توان به نقش کمکی آن در انجام عملیات آب بندی دستگاه و قطعات آن اشاره کرد. این گریس از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار بوده و با قدرت ماندگاری و دوام پذیری بالایی که دارد، موجب صرفه جویی در هزینه‌های نهایی خواهد شد.

همچنین نوع نسوز آن از مقاومت گرمایی بسیار بالایی برخوردار است که از قدرت تغییر این مقاومت متناسب با طیف دامنه حرارتی بالا را دارد.

گریس شل آلبیدا ای پی SHELL ALBIDA EP 2

گریس شل آلبیدا
گریس شل آلبیدا

گریس شل آلبیدا ای پی 2 به عنوان روان کننده با پایه لیتیم کمپلکس برای کارهای سنگین و سبک مناسب یاتاقان، تسمه، بلبرینگ، پمپ آب ،اتصالات، یاتاقان ژنراتور معرفی می گردد.

محصولات شل در سراسر جهان کاربرد بالایی دارند و به دلیل کیفیت عالی در بین مصرف کننده محبوبیت بالایی کسب کرده اند. گریس شل آلبیدا ای پی 2 یکی از محصولات اختصاصی این شرکت است که با بهترین مواد افزودنی تولید می شود و قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد.

این محصول یک گریس با عملکرد چند منظوره و کیفیت بالا برای کاربرد های صنعتی است. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای جدیدترین مواد افزودنی و عملکرد عالی ضد اکسیدسیون و ضد سایش در دماهای بالا
  • دارای ترکیبی از ویسکوزیته بالا به همراه روغن های معدنی و صابون های هیدروکسید
  • مناسب برای یاتاقان ها، تسمه ها، بلبرینگ ها، پمپ های آب ،اتصالات، یاتاقان های ژنراتور و  …

ویژگی‌های گریس شل آلبیدا ای پی Shell Albida EP 2

  • مواد اولیه مرغوب
  • کارایی بالا
  • مقاوم در برابر آب
  • ضد اکسیداسیون
  • طول عمر بالا
  • محافظت از قطعات
  • عملکرد خوب در دماهای پایین
  • گستره ی دمایی بین منفی 20 تا 150 درجه سانتی گراد
  • مقاومت عالی در برابر فشار های شدید
  • مناسب برای طیف وسیعی از کاربرد های صنعتی

 گریس شل آلبیدا EMS 2

 گریس شل آلبیدا
گریس شل آلبیدا

گریس شل آلبیدا EMS 2 یک گریس لیتیم کمپلکس است. این محصول با استفاده از روغن‌های پایه سینتتیک مواد افزودنی EP، مواد آنتی اکسیدان و… تولید می‌شود.

از گریس شل آلبیدا EMS 2 در یاتاقان‌ها، تسمه‌ها، بلبرینگ‌ها، پمپ‌های آب، اتصالات، یاتاقان‌های ژنراتور و… استفاده می‌کنند. این گریس دارای پایداری حرارتی و مکانیکی عالی می باشد.

ویژگی‌های گریس شل آلبیدا EMS 2

  • ضد سایش در دماهای بالا
  • مقاومت عالی در برابر فشارهای شدید
  • عملکرد خوب در دماهای پایین

گریس شل آلبیدا SHELL ALBIDA HDX 2

گریس شل آلبیدا SHELLALBIDA HDX 2 جزو محصولات صنعتی SHELL می باشد.

گریس SHELL ALBIDA HDX 2 گریسی صنعتی بر پایه لیتیوم کمپلکس می باشد.

این گریس صنعتی دارای تحمل حرارتی بالا می باشد. از گریس شل آلبیدا HDX 2 برای روانکاری بلبرینگ های بزرگ که تحت فشار بسیار شدید هستند استفاده می شود.

گریس شل آلبیدا
گریس شل آلبیدا

گریس شل آلبیدا بر پایه روغن معدنی است. این محصول شرکت شل حاوی MOS2 می باشد. از ویژگی های گریس SHELL ALBIDA HDX2 تحمل حرارتی بالا،جلوگیری از خوردگی و اکسیداسیون را می توان نام برد.

از دیگر ویژگی های گریس شل البیدا SHELL ALBIDA HDX 2 پایداری مکانیکی بسیار بالا در قطعات با ارتعاش بسیار بالا می باشد.

این گریس دارای کارکردی ایده آل در شرایط مرطوب و در مجاورت آب است.

موارد مصرف گریس SHELL ALBIDA HDX2

  • از گریس SHELL ALBIDA HDX2 در روانکاری انواع تسمه ها،یاتاقان ها،بلبرینگ های بزرگ،پمپ و سایر اتصالات استفاده می شود.
  • این محصول دارای شاخص NLGI شماره ۲ و تحمل حرارتی منفی ۲۰ تا مثبت ۱۵۰ درجه سانتیگراد است.
  • این گریس با نام جدید SHELL GADUS S3 V460 D2 به بازار عرضه شده است.
  • همچنین در گذشته این گریس با نام SHELL RETINAX CMX2 تولید شده است.

خرید گریس شل

گریس شل آلبیدا
گریس شل آلبیدا

پیش از خرید گریس تولیدی گروه رویال داچ شل، بهتر است بدانید که این شرکت با خارج نمودن محصولات بی کیفیت، دارای عیب، نقصان و عدم کارکرد مناسب، مرغوب‌ترین گریس را تولید می‌کند.

گریس‌های تولید شده توسط این شرکت از لحاظ افزایش بازدهی به دستگاه هدف، کاهش آلودگی ناشی از آن، افزایش سود و غیره در بالاترین سطح کیفی قرار دارد.

کلیه محصولات این شرکت دارای کدهای مخصوص خود هستند که هر کد نشان دهنده تناسب گریس با قطعه‌ی به خصوصی است که هنگام خرید باید به این تناسب دقت کنید، چرا که موجب افزایش بازدهی دستگاه و قطعه مورد نظر می‌شود. درجه بندی گریس‌های این شرکت به کمک اعداد یک یا دو رقمی است که معمولاً با 0 یا 00 شروع می‌شوند.

برای خرید روغن و گریس شل و سایر برندهای معروف جهانی مانند توتال، کاسترول، موبیل و…. با شرکت پارسیس سگال پویا در ارتباط باشید. ما با سالها تجربه ارائه دهنده بهترین محصولات به شما خواهیم بود.