سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

واردات انواع محصولات شرکت توتال

واردات انواع محصولات شرکت توتال

روغن موتور:

انتخاب روغن موتور خوب برای ماشین شاید یکم سخت باشد اما بهترین راه چک کردن دفترچه دستورالعمل خود ماشین‌تان را مطالعه کنید و همان روغن موتوری که توسط شرکت توصیه شده خریداری کنید. برای آشنایی با انواع روغن خودرو باید میزان مواد افزودنی، روش ساخت، میزان گرانروی و سطح کیفیت (API ) آن‌ها را بدانید. مواد افزودنی به روغن موتور کمک می‌کنند تا موتور را خنک، تمیز و از زنگ‌زدگی دور نگه‌دارد. گرانروی (ویسکوزیته) به معنای سخت حرکت‌کردن و غلظت است. قلب تپنده‌ی هر خودرو، موتور آن است که باید به‌طور ویژه‌ موردتوجه قرار گیرد. سلامتی موتور خودرو اهمیت زیادی دارد و در شتاب، آلایندگی و مصرف سوخت آن، نقش موثری ایفا می‌کند. یکی از راه‌های مراقبت از موتور، استفاده از روغن موتور است. API یا همان سطح کیفیت مخفف “American Petroleum Institute” است.

خرید و قیمت روغن موتور:

با توجه به انواع برندهای ایرانی و آلمانی و کانادایی، قیمت‌های مختلفی در بازار برای روغن موتور وجود دارد. 

شرکت توتال به عنوان یکی از پنج شرکت تولید کننده روغن موتور در جهان شناخته می شود. الف اکیتین، (به فرانسوی: Elf Aquitaine) شرکت نفتی فرانسوی است، که در سال ۱۹۶۶ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۰ در پی ادغام با شرکت توتال‌فینا برای تشکیل کمپانی توتال‌فیناالف منحل گردید.

شرکت جدید، در سال ۲۰۰۳ به توتال تغییر نام داد و هم‌اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز جهان، به‌شمار می‌آید. برند الف، کماکان به‌عنوان یکی از نشان‌های تجاری شرکت توتال محسوب می‌شود

آشنایی با شرکت‌هایی مثل شرکت توتال که از جمله بزرگترین شرکت‌های دنیا محسوب می‌شود، کمک بزرگی برای صاحبان کسب و کار برای برداشت ایده و اجرای آن در مقیاس شرکت خود است.

توتال به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و موفق نفتی توانسته سهم بسیار زیادی از بازارهای مختلف مرتبط با نفت و گاز را به خود اختصاص دهد.همین موضوع یکی از دلایل اصلی موفقیت این شرکت در سال‌های اخیر بوده است. 

شرکت پارسیس سگال پویا به عنوان وارد کننده انواع محصولات برند توتال با تکیه بر تجربه متخصصین با شناخت کامل روانکارها، آزمایش تخصصی انواع روغن و روانکارها در آزمایشگاه و ارائه ضمانت نامه در هنگام فروش توانسته اطمینان خاطر بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان را از اصل و تقلبی نبودن محصولات جلب نماید و نامی ماندگار از خود به یادگار بگذارد.