سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

فروش انواع روغن های کمپرسور برودتی

فروش انواع روغن های کمپرسور برودتی

روغن صنعتی کمپرسور برودتی برای روانکاری کمپرسور هایی است که با استفاده از گاز آمونیاک یا فریون، عملیات سرمایش را انجام می دهند. در انتخاب روغن صنعتی مناسب برای کمپرسورهای برودتی باید به نقطه ریزش و توده شدن روغن دقت کرد.

روغن کمپرسوربرودتی روان کاری و سیالتی بسیار خوبی در دماهای پایین دارد و از تشکیل شدن لجن و رسوب در دستگاه جلوگیری می کند.این روغن دارای خاصیتی می باشد که از ایجاد موم در دماهای پایین جلوگیری می کند یا آن را به حداقل می ساند.این روغن کمپرسور برای دستگاه هایی مناسب می باشند که دارای استانداردهای خنک کننده ی R 134a, R 23, R 404A,R407C, R 507 و یا سایر استانداردهایی نظیر HFC را دارا می باشد.
یکی از پر مصرف ترین گازهایی مصرفی در سیستم های برودتی گاز R134a می باشد که از آن به جای گازهایی نظیر گاز R12 استفاده می کنند اما به دلیل برخی ایرادهای این نوع گاز مانند مضر بودن برای لایه اوزن از گاز R1234yf به عنوان جایگزین استفاده می کنند.
یکی دیگر از انواع کمپرسورها،کمپرسور پلی استر می باشد که یک روغن سینتتیک و گیاهی برودتی است که بر پایه پلی استر ساخته می شود که دارای قابلیت جذب رطوبت بیشتر و همچنین طول عمر و عملکرد بهتری نسبت به روغن های برودتی معدنی می باشد.

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا، تجربه بالایی در فروش انواع روغن های صنعتی و روانکارها ، انواع روغن کمپرسورسرمایشی و برودتی ، روغن سردخانه ، گریس و… را داراست و از شرکتهای مورداعتماد مصرف کنندگان است.