سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن ماشین ابزار شل

روغن ماشین ابزار شل

روغن ماشین ابزار شل

از انواع روغن های صنعتی که تنها روغن سه منظوره می باشد روغن ماشین ابزار است. روغن ماشین ابزار همانطور که از نامش نیز پیداست برای روغنکاری انواع ماشین ابزار مورد استفاده قرار میگیرد و از چسبندگی بالایی نیز برخوردار است.

روغن ماشین ابزار ویژگی های زیادی را برای ماشین های ابزار به وجود می آورد که از جمله این ویژگی ها میتوان به خاصیت ضد سایش، تحمل فشارهای بالا و ضد زنگ بودن اشاره نمود.

روغن ماشین ابزار با داشتن قدرت چسبندگی بالا جهت روانکاری انواع ماشین آلات در صنایع مختلف، ماشین ابزارها، ماشین آلات هیدرولیکی، دستگاه های کشویی، چرخ دنده های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن ماشین ابزار باید دارای خواص ضد اکسیداسیون باشد و در مقابل حرارت پایداری مناسب داشته باشد.

این روغن باید در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و قابلیت ضد سایش و تحمل بار داشته باشد. هنگام خرید روغن ماشین ابزار به توصیه تولیدکننده دستگاه عمل کنید تا با انتخاب روغن درست باعث صدمات احتمالی به دستگاه نشوید.

روغن ماشین ابزار شل
روغن ماشین ابزار شل

کاربرد روغن ماشین ابزار

1. دستگاه های کشویی
2. انواع ماشین ابزار
3. یاتاقان‌ و چرخ دنده های صنعتی

خصوصیات روغن ماشین ابزار

1. ضد سایش و ضد اصطکاک
2. تحمل در مقابل فشارهای بالا
3. نرمی حرکت قطعات و کشویی‌ها
4. ضد زنگ و ضد خوردگی، ضد اکسیداسیون
5. قدرت چسبندگی بالا

روغن ماشین ابزار شل
روغن ماشین ابزار شل

کاربرد روغن ماشین ابزار شل

مهمترین کاربرد روغن صنعتی شل استفاده از این روغن ها برای ماشین آلات و دستگاه های مختلف می باشد. همانطور که می دانید بسیاری از این ماشین آلات که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند دارای جعبه دنده هستند که برای جلوگیری از آسیب رسیدن به این جعبه دنده ها در زمان کار کردن با ماشین آلات از روغن های صنعتی استفاده می کنند.

روغن های توربین نیز امروزه از محبوبیت زیادی در صنایع مختلف برخوردار هستند چرا که می توانند نقش روان کننده را به خوبی ایفا کنند و کارکرد توربین ها را به میزان زیادی بهبود می دهند.

نکته مهمی که باعث استفاده از روغن صنعتی شل در ماشین آلات می شود این است که این روغن ها باعث جداسازی روغن از آب و بخار نیز می شوند.

روغن های صنعتی به غیر از اینکه برای ماشین آلات صنعتی بزرگ و چرخ دنده ها به کار برده می شود، برای خیلی از مقاصد دیگر هم به کار برده می شود. موارد دیگری مثل روغن های چربی برای پیشگیری از چسبیدن مواد اولیه ی تولیدات صنعتی بسیار به کار برده می شوند.

همین طور از استفاده دیگر آن را می توان به استفاده های زیستی انسان، در ارتباط با ساخت که بیشتر جهت کم شدن اصطکاک و کمک به کارکرد بهتر و کارآمد یک مکانیزم است اشاره کرد.

شما با خرید روغن صنعتی ماشین ابزار شل این امکان را دارید که با پرداخت وجه برای یک کالا به چند هدف دست یابید. برند شل کاربرد، کیفیت و کارایی بالایی دارد که سبب می شود این انواع مختلف روغن شل مورد استقبال همگان باشند.

روغن ماشین ابزار شل
روغن ماشین ابزار شل

مزایای روغن ماشین ابزار شل

خاصیت اصطکاک عالی

خاصیت چسبندگی عالی

خاصیت ضد سایش

خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی

قابلیت جداسازی آب

برای سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا وارد کننده انواع روغن و روانکارهای صنعتی از برندهای معروف جهانی نظیر شل، کاسترول، توتال، موبیل و… می باشد.

روغن ماشین ابزار شل
روغن ماشین ابزار شل