سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

خرید روغن موتور از شرکت معتبر

خرید روغن موتور از شرکت معتبر

بسیاری از افراد گمان می‌کنند روغن موتور خوب برای خودرو آنها روغنی است که دیرتر سیاه شود حال آن که سیاه نشدن روغن در حین کارکرد، نشانه مرغوبیت آن نیست بلکه به این معناست که روغن قابلیت جذب ذرات اسیدی و ناخالصی را نداشته و بنابراین فاقد کیفیت لازم و غیر استاندارد است. پیش از انتخاب و خرید روغن موتور، بهتر است اطلاعات آن را مد نظر داشته باشید.

عوامل موثر در زمان کارکرد روغن موتور:

1) شرایط کاری موتورها، مانند رانندگی با سرعت بالا، رانندگی با بار بیش از حد استاندارد در جاده‌هایی با شیب زیاد، درجا کار کردن زیاد موتور در ترافیک‌های سنگین، رانندگی با سرعت بالا در هوای سرد قبل از گرم شدن روغن موتور، خاموش و روشن نمودن موتور به دفعات زیاد در هوای سرد و رانندگی در جاده‌های خاکی و گرد و غبار به مدت طولانی.

2) کیفیت احتراق موتور (تنظیم به موقع موتور و رفع ایرادات برقی و سوخت‌رسانی)

3) کیفیت روغن موتور و سوخت مصرفی

4) کیفیت فیلترهای هوا و روغن و تعویض به‌موقع آنها

موارد مهم در انتخاب روغن موتور:

1) از روغن فله به هیچ وجه استفاده نکنیم.

2) گرانروی آن را مد نظر داشته باشیم. (کتابچه اتومبیل)

3) کیفیت مناسب خودرو را انتخاب کنیم. (کتابچه اتومبیل)

4) و مهم‌تر از همه این‌که همیشه از یک نوع روغن موتور و یک شرکت معتبر استفاده شود، چون فرمول شیمیایی مواد افزودنی شرکت‌ها متفاوت بوده و در تخلیه روغن کهنه مقداری از آن داخل موتور باقی می‌ماند اگر نوع روغن تغییر کند تاثیر نامطلوبی بر روغن (از نظر انجام وظایف) خواهد داشت.

پارسيس سگال پويا
پارسيس سگال پويا

شرکت پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد در فروش انواع روغن موتور، روانکارها و انواع روغن های صنعتی با تکیه بر تجربه و تخصص بالای خود توانسته بسیار موفق عمل کند و اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان عزیز را جلب نماید.این شرکت بزرگ با ارائه محصولات باکیفیت توانسته حسن عملکرد و صداقت خویش را به مشتریان خود به اثبات برساند و این خود دلیلی برای افزایش روزافزون مشتریان این شرکت معتبر است.