سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن موتور موبیل

روغن موتور موبیل

شرکت موبیل (Mobil company) شرکت نفتی آمریکایی می باشد که در سال ١٩١١ با شرکت اکوسن (Exxon) تشکیل شرکت Exxon mobil را دادند. لوگوی این شرکت یک اسب بالدار قرمز رنگ(Pegasus) می باشد.

اکسون موبیل اکنون دارای شبکه ای بزرگ از جایگاههای پمپ بنزین، تعمیرگاه و کارواش در سرتاسر دنیا می باشد و با برند موبیل Mobil اقدام به فعالیت می نماید.
وب سایت رسمی این شرکت WWW.MOBIL.COM می باشد.

در خرید روغن موتور بسیاری افراد تمایل دارند برند های معروف را بخرند. برای بسیاری از افراد نوع برند روغن موتور مهم است و به همین علت هم تمایل دارند با برند های معروف در این زمینه آشنا بشوند .

روغن موتور موبیل ( mobil oil ) به عبارتی یکی از شناخته شده ترین و آشناترین محصولات این کمپانی در دنیا و ایران است . این محصول چون از کیفیت بالاتری برخوردار است و تنوع محصولات در آن زیاد است از محبوبیت بالاتری برخوردار است . به عبارتی می توان گفت به عنوان عالی ترین و متنوع ترین روغن ها می توان این روغن را معرفی کرد . در ضمن روغن موتورهای موبیل برای موتورهای دیزلی نیز متنوع هستند .

موبیل یکی ازاسپانسرهای مسابقه های فرمول یک است و حامی مالی مکلارن_هوندا در مسابقه های فرمول یک است. موبیل ویژگی های خاصی دارد که سبب شده است نسبت به سایر تولید کنندگان مزیت رقابتی پیدا کند. روغن موتورموبیل با ویسکوزیته کم و مخصوص آب و هوای سرد است. ارزش برند موبیل بالا است و برابر ۳۸۷ میلیارد دلار است و به همین علت سود خوبی کسب می کند. مویبل بر پیشرانه توروبوشارژ دقت می کند و توانسته است از این ویژگی برای خود یک مزیت رقابتی ایجاد کند.

روغن موتور موبیل 1

موبیل وان جانشین برند موبیل اویل است که در سال 1974 به عنوان روغن موتورسنتتیک با ویسکوزیته 5W20 معرفی شده بود. موبیل وان در حال حاضر شامل محصولاتی از جمله روغن موتور چند منظوره، فیلتر روغن، گریس و روغن دنده می باشد. اخیرا خط تولید روغن موتور برندهای Esso و Exxon متوقف شده و تنها روغن موتورها با نام برند موبیل تولید می شوند.

شرکت پارسیس سگال پویا یکی از بهترین ها در واردات و فروش محصولات موبیل از جمله روغن موتور موبیل درایران و خاورمیانه است.این شرکت با سالها تجربه توانسته در جلب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان خود موفق عمل کند.