سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل کاپرینوس

روغن شل کاپرینوس

روغن شل کاپرینوس

روغن شل کاپرینوس اچ تی دی 40 از انواع روغن لوکوموتیو، روغن قطار است. که از محصولات شرکت شل , Shell می باشد. Shell Caprinus HTD 40 با ادیتیو عالی و مطابق استاندارد روز دنیا تولید می شود.از خصوصیات Shell Caprinus HTD 40 می توان به پایداری خوب در برابر اکسیداسیون و پایداری حرارتی بالا اشاره کرد و با مقاومت در برابر خوردگی و تراکم پذیری، زنگ زدگی و سازگاری بالا باعث عمر بهتر دستگاه می شود.

روغن لوکوموتیو موتور ديزلي با استفاده از روغن پایه مناسب و مواد افزودنی ویژه عاری از فلز روی (ZN) جهت مصرف در موتورهای دیزل لکوموتیوها توليد گرديده است.

روغن شل کاپرینوس
روغن شل کاپرینوس

رویال داچ شل، از اولین شرکت‌های نفت و گاز جهان است. این کمپانی، در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان دومین شرکت بزرگ جهان، انتخاب شد. این شرکت همچنین، یکی از شش کمپانی بزرگ نفتی جهان است، که با عنوان “سوپرمیجر”، شناخته می‌شوند.

حوزه فعالیت‌های شرکت رویال داچ شل، کل زنجیرهٔ صنایع نفت و گاز را در بر می‌گیرد، از اکتشاف، استخراج، پالایش؛ نفت خام و گاز طبیعی گرفته، تا توزیع و بازاریابی نفت، گاز و فراورده‌های نفتی. بخش دیگر عملیات شرکت شل، مربوط به احداث خطوط لوله انتقال و نیز ساخت پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی و کارخانجات شیمیایی می‌باشد.

این شرکت همچنین، در زمینه تولید و ارائه محصولات پتروشیمی، فرآورده‌های شیمیایی، تولید و توزیع برق فعالیت می‌کند. کمپانی شل، بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان است، که تولید و توزیع سوخت‌های زیستی، انرژی بادی، انرژی خورشیدی و هیدروژنی را در بر می‌گیرد.

روغن شل کاپرینوس
روغن شل کاپرینوس

روغن لوکوموتیو

روغن موتور لوکوموتیو برای استفاده در موتورهای دیزلی قطار میباشند. موتور قطارها معمولا دیزلی بوده و از نوع احتراق داخلی میباشند. برای این موتور ها که معمولا در شرایط سخت کار میکنند بایستی روغن موتوری انتخاب شود که دارای مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون بوده و خاصیت پاک کنندگی بالایی داشته و ضد خوردگی و ضد فرسایش باشد.

این نوع روغن بیشتر با استفاده از ترکیب روغن پایه معدنی به همراه مواد افزودنی که حاوی فلز روی نمیباشد تولید میشود. در موتور قطارهای دیزل که دارای یاتاقان هایی از جنس نقره میباشند این نوع روغن موتور حفاظت خوبی در مقابل فرسایش و اصطحکاک انجام خواهد داد.

موتور قطار دارای بازده حرارتی بالا و وزن پایین هستند و بیشتر با سوخت دیزل کار می کند. روغن موتور قطار با استفاده از پایه مناسب و مواد افزودنی ویژه عاری از فلز روی (ZN) برای استفاده در موتور دیزل لکوموتیو توليد شده است.

روغن موتور قطار باید دارای خاصیت ضد اکسیداسیون، ضد زنگ و ضد خوردگی باشد. هنگام خرید روغن موتور قطار به توصیه های سازنده موتور توجه کنید تا پس از خرید روغن موتور لوکوموتیو دچار مشکلی نشوید.

از دیگر خواص روغن لوکوموتیو می توان به ضد سایش و ضد اصطحکاک بودن این روغن اشاره کرد. همچنین روغن موتور قطار خاصیت پاک کنندگی دارد و از تشکیل رسوب و لجن در موتور جلوگیری می کند.

روغن شل کاپرینوس
روغن شل کاپرینوس

مزایای روغن موتور لکوموتیو شل

روغن شل کاپرینوس
روغن شل کاپرینوس
  • سازگار با یاتاقان های حاوی نقره
  • TBN بالا
  • پایداری بالا در برابر اکسیداسیون
  • پایداری ویسکوزیته در شرایط سخت کاری
  • پاک کنندگی عالی

شرکت پارسیس سگال پویا به عنوان یکی از معتبرترین وارد کننده های روغن و روانکارهای صنعتی، آماده ارائه انواع روغن و گریس شل، موبیل، کاسترول و… می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.