سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل با نمونه های مختلف

روغن شل با نمونه های مختلف

بررسی نمونه های مختلف روغن شل :

در مقابل انواع و برندهای گوناگونی که برای روغن موتورها وجود دارد می توان گفت روغن شل یکی از بهترین نمونه هایی هست که در سطح جهانی به شهرت و محبوبیت خاصی رسیده است و توانسته روغنهای صنعتی خود را در اختیار بسیاری از کشورها( بالای ۱۰۰ کشور ) قرار دهد.

در واقع فعالیت های اصلی شرکت آمریکایی شل در حوزه فعالیت های نفتی، گازی و همچنین در زمینه انرژی هاست اما در کنار آن سایر محصولات صنعتی بخصوص روانکاری دستگاه های صنعتی نمونه های مختلفی از روغن شل، گریس با توجه به موارد استفاده آنها تولید و به بازار بین مشتریان خود عرضه کرده اند.

نگاهی کلی به روغن شل ریمولا:
کاربرد ← قابل استفاده برای انواع کامیون و ماشین آلات صنعتی با وزن بالا

ویژگی ها ← در برابر اسید از دستگاه و قطعات مربوط به آن در حین روغن کاری محافظت می کند به این صورت که اگر روغن نامرغوبی استفاده شود و در حین کار آتش سوزی رخ دهد اسیدهای تولید شده آن به سمت میل لنگ ها رفته و همین امر باعث آسیب رساندن به قطعات اصلی موتور می شود و در آینده باعث خوردگی اجزا شده و هزینه های گزافی برای تعمیر آن باید پرداخت کرد.

اما در صورت استفاده از روغن شل ریمولا این مشکلات رخ نخواهد داد و هزینه تعمیرات به حداقل خواهد رسید چرا که این نمونه روغن شل با داشتن خاصیت آنتی اکسیدان موجود در آن از بسیاری از صدمات و خسارات جلوگیری خواهد کرد.

بررسی نمونه ی روغن شل مدل الکسیا ۵۰:

روغن شل الکسیا برای موتور دیزلی دو زمانه دریایی مناسب است. حدود ۴% وزن این موتورها را گوگردها تشکیل می دهند و همین عنصر باعث سنگین شدن سوخت مصرفی موتور دیزلی شده است.

این نمونه روغن شل گرانروی اش بین ۴۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد است. از ویژگی های مهم آن این هست که برای پاک کردن دستگاه و اجزای موتور قدرت بسیار زیادی داشته و از ساییدگی سیلندرها و همچنین رینگهای پیستون جلوگیری می کند.

شل هلیکس و ویژگی های آن:

مواد تشکیل دهنده اصلی روغن موتور شل هلیکس از گاز طبیعی است و از جمله روغن های صنعتی چندین منظوره می باشد. این روغن موتور در استاندارهای API دارای رنکینگ SN بوده و در شرایط بسیار سخت از موتور خودروها در برابر مشکلات و آسیب های احتمالی محافظت می کند.

این نمونه از روغن شل با توجه به کاربردهایش به چهار دسته ۱٫ HX7 10W40، ۲٫ Ultra 5W40، ۳٫ نمونه HX5 5W30، ۴٫ Ultra 5W30 تقسیم می شوند.