سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

کمپانی رویال داچ شل

کمپانی رویال داچ شل

کمپانی رویال داچ شل

شرکت شل (Shell oil company) : شرکت رويال داچ شل شرکت چند ملیتی و بزرگترین شرکت نفتی اروپا می باشد. مرکز شرکت شل در شهر لاهه کشور هلند واقع شده است. بخش های مهمی از این شرکت بزرگ نفتی و ادارات مهم آن در شهر لندن بریتانیا می باشد.

شرکت رویال داچ شل در سال 1907 با ادغام 2 شرکت بزرگ رویال داچ و شل که دو شرکت هلندی و بریتانیایی بودند تاسیس شد. شرکت شل در راستای رقابت با شرکت استاندارد اویل که رقیب آمریکایی آن بود، تاسیس شد.

شرکت شل یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. امروزه سهام شرکت شل در بورس آمریکا و اروپا قابل معامله می باشد. شرکت شل در اکثر نقاط مختلف جهان فعال و دارای شعبات بسیار و سایت استخراج و پالایش فراورده های نفتی می باشد.

فعاليت اصلی شرکت شل اکتشاف، استخراج نفت و همچنین پالايش و توزيع فراورده های نفتی است. شل همچنين در زمينه تولید انرژی فعاليت گسترده ای دارد. با پیشرفت تکنولوژی، شرکت شل در زمینه انرژی های نوین و تجديد شونده، مانند انرژی بادی، خورشيدی و هيدروژنی نیز فعال است.

همچنين شرکت شل يکی از بزرگترين توليدکنندگان انواع روانکار می باشد. امروزه روغن موتور شل از پرمصرفترین و با کیفیت ترین روغن موتورهای موجود در بازار می باشد. همچنین انواع روغن صنعتی شل و گريس شل با بهترین کیفیت و استانداردهای روز تولید شده و در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارند.

کمپانی رویال داچ شل
کمپانی رویال داچ شل

خرید روغن صنعتی شل

شرکت شل یکی از بزرگترین شرکت های نفتی تولید کننده انواع روغن موتور شل و روغن صنعتی شل می باشد. امروزه روغن صنعتی شل یکی از پر مصرفترین روانکارهای مصرفی در صنایع مختلف نظیر سیمان، پتروشیمی، تولید برق، خودروسازی، مواد غذایی و … می باشد.

روغن صنعتی شل، شامل انواع مختلفی از روغن می باشد که برای مصارف صنعتی با برند شل تولید می شود. قبل از خرید روغن شل، اطلاعات تولیدکننده دستگاه را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز خود و گرید مناسب استفاده کنید. با خرید روغن شل مناسب از صدمات احتمالی به دستگاه خود جلوگیری کنید.

انواع روغن شل

از انواع روغن صنعتی شل می توان به روغن کمپرسور شل، روغن دنده شل، روغن توربین شل، روغن حرارتی شل، روغن تراش شل، روغن نسوز شل و… اشاره کرد. همچنین شرکت شل تولیدکننده انواع روغن موتور شل، روغن موتور دریایی شل و روانکارهای هوایی با برند ایروشل نیز می باشد.

فروش روغن شل

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره فروش روغن شل با ما تماس بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل فروش روغن شل و مصرف و نگهداری از انواع روغن و گریس شل راهنمایی می کنیم.

روند پیشرفت و تغییر لگو شرکت شل

کمپانی رویال داچ شل
کمپانی رویال داچ شل

لوگو یا نشان تجاری کمپانی رویال داچ شل، نمادی از اولین حوزهٔ فعالیتی این شرکت، یعنی صید و تجارت صدف می‌باشد.

نمونه اولیه لوگوی شرکت رویال داچ شل (سال ۱۹۰۰) یک صدف دوکفه‌ای رودخانه‌ای، با نمای جانبی بود، که در سال ۱۹۰۹ به صدف دلمه‌ای با نمای از بالا به پایین، تغییر یافت.

نشان تجاری این شرکت، در طول سال‌های قرن بیستم، تغییرات زیادی پیدا کرد و در سال ۱۹۱۵ رنگ زرد با حاشیة قرمز، به عنوان رنگ‌های منتخب این علامت تجاری انتخاب شد.

در خصوص انتخاب این دو رنگ، دلایل مختلفی ذکر شده‌ است. رنگ بدنه کشتی‌های اولیه شرکت شل، قرمز رنگ بود، تا از بقیه نفتکش‌ها، قابل شناسایی باشد.

همچنین، شرکت‌هایی که با کشور اسپانیا دادو ستد داشتند، با الهام از رنگ پرچم این کشور، رنگ‌های طلایی و قرمز را انتخاب می‌کردند.

گروهی نیز بر این باورند، که رویال داچ شل، شرکت استاندارد اویل کالیفرنیا را در حکم رقیب خود، پیش رو داشت. این شرکت، رنگ زرد با حاشیه قرمز را انتخاب کرد، تا حس متفاوتی، در مقایسه با لوگوی شرکت استاندارد اویل، القاء کند.

آخرین ویرایش عمده در نشان تجاری این شرکت را، در سال ۱۹۷۱ یکی از مشهورترین طراحان صنعتی قرن بیستم، یعنی ریموند لوئیز انجام داد. لوگوی نهایی کمپانی شل، که در حال حاضر نیز استفاده می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده‌ است، که در بیشتر مواقع، بیننده به تمرکز زیاد برای یادآوری نام مالک این علامت تجاری، نیاز ندارد!

تاریخچه شرکت نفتی شل تولید کننده روغن شل

رویال داچ شل در سال 1907 با ادغام 2 شرکت بزرگ رویال داچ و شل در جهت رقابت با شرکت استاندارد اویل آمریکا تاسیس شد. میزان سهم هر شرکت در ادغام به این صورت بود که طرف بریتانیایی مالک ۴۰٪ از سهام و طرف هلندی ۶۰٪ از سهام را، به خود اختصاص می‌داد.

شرکت تازه تاسیس، رویال داچ شل نام گرفت و برای نخستین بار در شهر لندن ثبت گردید. شرکت رویال داچ شل ، خیلی سریع به شهرت رسید. دو سال پس از تاسیس، سوخت هواپیمای اولین فردی که، بر فراز کانال انگلیس پرواز کرد از شرکت رویال داچ شل، تامین شد.

شرکت‌های بسیاری در جهان به مرور زمان و با گذشت سالها نوع فعالیت خود را تغییر داده و پس از مدتی، در زمینه دیگری شروع به فعالیت کرده اند. اما شرکت‌هایی که این گونه تحول در آن‌ها صورت گرفته و باعث پیشرفت آن‌ها شده است انگشت ‌شمار می باشند.

شرکت رویال داچ شل، یکی از این شرکت‌ها محسوب می‌شود که بعد از تغییر حوزه فعالیت خود توانست به یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه انرژی و تولید انواع روانکار، روغن موتور و صنعتی تبدیل شود.

پیش از افتتاح شرکت شل مارکوس ساموئل پدر، تجارت اشیای عتیقه را در بریتانیا آغاز کرد، سپس صادرات و واردات صدف دریایی را به آن اضافه کرد، کمتر کسی تصور می کرد که تجارت صدف‌های زیر دریا، آرام‌ آرام به نفت ‌کش‌های غول ‌پیکری تبدیل شوند که نفت و فراورده‌های نفتی را جابجا نمایند.

برادران ساموئل، اگرچه راه پدر را در پیش گرفتند، اما مارکوس ساموئل پسر، در اواخر عمر خود، شرکت حمل‌ و نقل و تجارت شل را تاسیس کرد، که پس از ادغام با شرکت نفت رویال داچ در سال‌های آغازین قرن بیستم، شرکت رویال داچ شل تاسیس شد.

شرکت نفت رویال داچ

شرکت نفت رویال داچ، (به انگلیسی: Royal Dutch Petroleum Company) یا شرکت نفت سلطنتی هلند، شرکت نفتی هلندی بود، که در سال ۱۸۹۰ میلادی توسط جین باپتیست آگوست کسلر و هنری دیتردینگ تاسیس شد. در زمان تاسیس شرکت نفت رویال داچ موضوع توسعه نفت در سوماترا، مطرح شده بود. با مدیریت کسلر و دترونیگ، سازمانی تشکیل شد، که از استراتژی ذخیره‌سازی و انتقال نفت استفاده می‌نمود. اولین فعالیت شرکت رویال داچ، به دستور ویلیام سوم؛ پادشاه هلند و بمنظور اکتشاف و حفاری در حوضه‌های نفتی کشور اندونزی آغاز شد.

شرکت شل

شرکت شل (به انگلیسی: Shell) یک شرکت بریتانیایی بود، که در سال ۱۸۹۷ توسط مارکوس ساموئل و برادرش؛ ساموئل ساموئل، در پادشاهی بریتانیا تاسیس شد. شرکت شل در ابتدا در زمینه های غیر نفتی آغاز به کار کرد. در سال ۱۸۳۳ مارکوس ساموئل اول فروشنده اشیای عتیقه در شرق لندن، تصمیم به گسترش فعالیت تجاری خود می گیرد.

او با تجارت صدف های دریایی که در آن روزها، بازار خوبی داشت به موفقیت در زمینه واردات و صادرات دست پیدا می کند. سالها بعد مارکوس ساموئل پسر و برادرش تجارت خانوادگی را ادامه داده و باعث توسعه آن می شوند. آنها شروع به صادرات ماشین‌آلات، پارچه و ابزار نمودند، و از خاور دور، برنج و چینی‌آلات وارد می‌کردند.

در بازگشت از سفر ژاپن، مارکوس به کسب‌ وکار صادرات نفت به باکو و روسیه علاقمند شد. در آن دوره، انتقال دریایی نفت، معضلی برای همه شرکت‌های نفتی به‌ شمار می‌آمد. بشکه‌ها نشت پیدا می‌کرد و فضای بسیاری نیز، در کشتی اشغال می‌شد.

برادران ساموئل، برای نخستین بار از مخزن، به منظور نگهداری و حمل نفت، استفاده کردند، که در این صنعت، یک رویکرد انقلابی محسوب می‌شد. سال ۱۸۹۲ اولین نفتکش‌ها توسط شل، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ابتکار دیگر نیز، استفاده از کانال سوئز بود. در سال ۱۸۹۷ نام شل، با برند (نشان تجاری) معروف خود؛ «صدف» ظاهر شد.

با آنکه مارکوس ساموئل پسر، در یک سال پایانی عمر، دچار سرطان شده بود، اما همت خود را به کار برد و این شرکت را ثبت نمود، که ابتدا نام آن را “سندیکای تانکر” گذاشت. این نام بسرعت به شرکت حمل‌ و نقل و تجارت شل تغییر یافت. تا سال ۱۹۱۹ میلادی، شرکت بریتانیایی شل، دارای هشت کشتی نفت‌کش بود.

شرکت شل  در دهه ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ میلادی

شرکت رویال داچ شل، در سال ۲۰۰۵  برطبق انرژی‌های نوین، شرکتی جدید را تولید کرد، که در ۱۴۶ کشور دنیا، به صورت یک گروه گسترده ی جهانی از شرکت‌های انرژی، پتروشیمی و شیمیایی، فعالیت می نماید.

شرکت شل، تا دهه ۲۰۰۰ میلادی جایگاه بسیار ویژه ای کسب کرد، و در حوزه نفت و فراورده‌های نفتی،فعالیت می کرد.

نمایندگی شرکت شل

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا یکی از پر تجربه ترین نمایندگی های شرکت شل می باشد که با ده ها سال تجربه ی درخشان در زمینه ی ارائه انواع روغن های صنعتی در خدمت رسانی به مشتریان خود می کوشد. که با فراهم آوردن محصولات اصل و کاملا اورجینال آرامش را برای متقاضیان خود به ارمغان می آورد.

شرکت پارسیس سگال پویا این افتخار را دارد که می تواند محصولات تولید شرکت شل (shell) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.