سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

گریس شل گدوس

گریس شل گدوس

گریس شل گدوس

گریس شل گدوس S2 V220 یک روانکار جامد چند منظوره با کیفیت و عملکردی فوق العاده می باشد که قابلیت روانکاری در فشارهای بسیار شدید را دارد.

گریس شل گدوس S2 V220 از روغن پایه معدنی مرغوب و ترکیبی از صابون غلیط کننده لیتیوم هیدرواکسیترات و مواد آنتی اکسیدانی تولید شده است.

گریس شل گدوس S2 V220 قابلیت محافظت عالی از سطوح در برابر سایش، خوردگی ، اصطکاک و اکسیداسیون دارد و همچنین در برابر شستشو با آب بسیار مقاوم است.

 

 گریس شل گدوس

کاربردها و قابلیتهای  گریس شل گدوس Shell Gadus S2 V220

ازاین گریس شل گدوس S2 V220 در بلبرینگها، یاتاقانها و شفتهای خطوط تولید رولی، نورد، موتورهای الکتریکی، سطوح لغزنده خطوط انتقالی و … استفاده می شود.

گریس شل گدوس به دلیل دارا بودن افزودنی های مخصوص، قابلیت تحمل فشار و شوک بسیار بالایی دارد بدون اینکه در فیلم ویسکوزیسته آن تغییری ایجاد گردد.

 

در سیستمهای دارای لرزش و لغزندگی شدید، درحالیکه ثبات مکانیکی دستگاه ها ضعیف باشد،  میتواند باعث ازبین رفتن خاصیت روانکاری و شل شدن و ریزش گریس شود که گریس شل گدوس به دلیل ساختار منحصر به فرد ثبات خود را در سخت ترین شرایط حفظ می کند و این آزمایش را بخوبی پشت سر گذاشته است.

رنج دمای کارکرد گریس شل گدوس S2 V220 بین 20- تا 130+ درجه سانتی گراد است. برای قطعاتی که در محدوده حداکثر دمایی کار می کنند، گریسکاری دوره ای مجدد توصیه می شود.

عملکرد و ویژگی های گریس شل گدوس

ظرفیت تحمل بار:

گریس Shell Gadus S2 V220 2 حاوی افزودنی های ویژه است که آن را قادر می سازد در برابر فشارهای بسیار سنگین و ضربه های شدید، فیلم ویسکوزیته روغن را ثابت نگه داشته و مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

پایداری مکانیکی:

در محیطهای کاری که ضربه و تکانهای شدید وجود دارد، این موضوع بسیار اهمیت پیدا میکند که گریس مورد نظر بتواند این وضعیت را تحمل کرده و خواص خود را حفظ کرده و نشت نکند

 گریس شل گدوس

 

برای مشاوره ی رایگان دریافت قیمت و خرید گریس شل گدوسS2 V220  با کارشناسان ما در پارسیس سگال پویا تماس بگیرید :

گیلان، رشت، بلوار معلم
کوچه 10 متری پنجم طالقانی، ساختمان احمدی، طبقه اول