سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

وارد کننده روغن موتور

وارد کننده روغن موتور

وارد کننده روغن موتور

تولید روغن موتور ارزان که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، از اهداف شرکت های برتر تولید کننده این محصول است.آنها با استفاده از مهندسین مجرب، دستگاه های پیشرفته، و مواد اولیه مرغوب در تلاش هستند که بتوانند بهترین روغن موتور را برابر با کیفیت روغن موتورهای خارجی و یا فراتر از آن تولید و به توزیع آن در کشور و حتی در جهان همت گمارند.

 

وارد کننده روغن موتور
وارد کننده روغن موتور

 

این شرکت ها برای اینکه بتوانند تبدیل به تولید کننده برتر روغن موتور شوند از جدید ترین و به روز ترین دستگاه ها و همچنین مواد اولیه مرغوب برای ساخت روغن موتور درجه یک بهره می گیرند.

عمده فروشی روغن موتور نیز این محصولات را از تولید کننده خریداری و در بازار سراسر کشور توزیع می کنند.

نقش روغن موتور در خودرو

شرکت های تولید کننده روغن موتور و مواد اولیه تشکیل دهنده روغن موتور عبارت است از روغن پایه نفتی ترکیب شده با ادتیو ها ( مثل ضد زنگ، مواد صابونی، ضد سایش،ضد اکسیداسیون).

کیفیت روغن موتور نیز بر روند سوخت و ساز ماشین تاثیر می گذارد. یعنی هرچه کیفیت روغن موتور بالاتر باشد مصرف سوخت ماشین پایین و درنتیجه کمتر آلایندگی تولید می شود.

 

وارد کننده روغن موتور
وارد کننده روغن موتور

از دیگر نقش های روغن موتور را به اختصار توضیح می دهیم:

  • نقش اصلی روغن موتور روانسازی قسمت های متحرک خودرو است.
  • از فرسایش یا اصطحکاک بین قطعات موتور جلوگیری کند.
  • دمای داخل موتور را که بر اثر فعالیت بالا می رود را پایین آورد.
  • داخل موتور را تمییز نگه دارد. به این معنی که انواع رسوبات و گرد و غباری که در فضای داخل موتور می نشیند را پاک کند.

شرکت های تولید کننده روغن موتور با توجه به اهمیت این ماده برای موتور خودرو بدیهی است که بررسی دوره ای وضعیت روغن موتور و تعویض روغن موتور در فواصل زمانی مناسب می تواند در طول عمر موتور و کارکرد مثبت خودرو نقش یه سزایی داشته باشد.