سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن موتور خودرو کاسترول

روغن موتور خودرو کاسترول

روغن موتور خودرو کاسترول

روغن موتور کاسترول یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای روغن موتور موجود در ایران است. تولیدات این برند که تحت لیسانس شرکت کاسترول انگلستان، در داخل ایران ساخته می شود، در بین برندهای موجود در بازار ایران، از طرفداران زیادی برخوردار است.

روغنی با موکول‌های مغناطیسی

شرکت کاسترول به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت تولید روغن‌های روان کننده و گریس در سطح جهانی محسوب می‌شود که مورد استفاده‌ی بسیاری از شرکت‌های تولید کننده مانند شرکت های خودروسازی، هواپیما و کشتی سازی و مصارف صنعتی قرار دارد.

روغن‌های تولید شده توسط این شرکت، قابل استفاده در موتورهای 2 زمانه، 4 زمانه، خودروهای بنزینی و گازوئیلی هستند.( روغن موتور خودرو کاسترول )

محصولات این شرکت شامل روغن گیربکس اتوماتیک و دستی، روغن زنجیر، واکس، ضد یخ، روغن هیدرولیک، روغن ترمز، گریس و تمیز کننده می‌شوند و توسط شرکت‌های بزرگی همچون آئودی، فورد، هوندا، ولو، سیات، فلکس واگن و مان پیشنهاد می‌شوند.

روغن موتور Magnatec کاسترول 10W40 SM یکی از محصولات این شرکت است که حاوی مولکول‌های مغناطیسی هوشمند بوده که بخوبی به قطعات فلزی داخل موتور چسبیده و موجب محافظت از این قطعات در مقابل خوردگی و ساییدگی می‌شود.

روغن موتور خودرو کاسترول
روغن موتور خودرو کاسترول

توصیه هایی برای استفاده :

قبل از استفاده می بایست دفترچه راهنما خودرو خود و قسمت مربوط به روغن موتور را چک کنید.
دقت داشته باشید تعویض روغن موتور باید بر طبق روغن موتور پیشنهادی ذکر شده در دفترچه راهنما خودرو باشد. این روغن موتور را نباید در دمای بالاتر از 60 درجه سانتی گراد نگه دارید و از تابش مستقیم نور خورشید به این روغن موتور جلوگیری کنید.
همچنین بهتر است این روغن موتور را در جایی نگه داری کنید که نوسانات دمایی کمی داشته باشد. توجه داشته باشد از خرید روغن موتوری که برچسب اطلاعات آن کنده شده است جداً خودداری کنید.( روغن موتور خودرو کاسترول )

راهنمای انتخاب روغن موتور مناسب :

برای انتخاب روغن موتور مناسب علاوه بر دفترچه راهنما به موارد ذیل نیز توجه فرمایید:

1. شاخص API:

این شاخص بر اساس هر چه حروف صعودی تر باشد، نشان از تکنولوژی بالای ساخت روغن موتور دارد. آخرین تکنولوژی موجود SN می باشد. بر اساس آنچه در دفترچه خودرو شما ذکر شده است می توانید از آن شاخص ذکر شده یا موارد بالاتر استفاده نمایید.( روغن موتور خودرو کاسترول )

روغن موتور کاسترول:

  • مناسب برای هر نوع خودرو
  • کاهش مصرف سوخت
  • کاهش سایش در زمان استارت و گرم کردن تا 70 درصد
  • مناسب برای انواع شرایط آب و هوایی
  • پوشش دهی بالای سطوح داخلی موتور
  • افزایش کارایی و طول عمر موتور
  • تمیزی عالی موتور

بالای 75٪ از خرابی موتور هنگام گرم شدن موتور اتفاق می افتد. خرابی موتور هنگامی اتفاق می افتد که روغن موتور به قطعات حیاتی موتور نمیرسد اما مولکول های هوشمند Castrol MAGNATEC از این کار جلوگیری می کنند.( روغن موتور خودرو کاسترول )

روغن موتور خودرو کاسترول
روغن موتور خودرو کاسترول

آنها مانند یک آهنربا به موتور می چسبند و یک لایه محافظتی اضافی ایجاد می کنند. فرمول منحصر به فرد Castrol MAGNATEC از آسیب های احتمالی لحظه استارت محافظت می کند و به طور چشمگیری سایش موتور را کاهش می دهد.

به عنوان یک تجارت جهانی، کاسترول روغن موتور و روان کننده را برای طیف گسترده ای از دستگاه ها و صنایع تولید می کند – از روغن اتومبیل و موتور سیکلت گرفته تا روان کننده های صنعتی ویژه ای که برای صنایع دریایی طراحی می شوند.

در حدود 80 سال آزمون و خطا با استفاده از فناوری، روغن موتورهای کاسترول در شدیدترین شرایط آزمایش شده اند – از آزمایش های دقیق آزمایشگاهی و صنعتی گرفته تا دنیای بسیار رقابتی اتومبیل رانی.

Castrol MAGNATEC یکی از مارک های برجسته روغن موتور کاسترول تقریبا 20 سال است که با ارائه حفاظت از لحظه شروع به رانندگان در محافظت از موتورهای خود کمک می کند.

مولکول های هوشمند در Castrol MAGNATEC به طور خاص برای چسبیدن به قطعات مهم موتور تولید شده و سایش موتور را به طرز چشمگیری کاهش می دهند.

روغن موتور خودرو کاسترول