سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل کرونا Corena

روغن شل کرونا Corena

روغن شل کرونا Corena

روان کننده سنتتیک عالی برای کمپرسورهای هوای روتاری

درجه ویسکوزیته 68

کمک به حفظ تمیزی سطوح داخلی

مقاوم در برابر تشکیل رسوبات کربنی در کمپرسورهای پرّه ای

توضیحات روغن شل کرونا اس3 آر SHELL CORENA S3 R 68

روغن شل کرونا اس3 آر Shell Corena S 68 یک روان کننده سنتتیک عالی برای کمپرسورهای هوای روتاری است. سیستم های ادیتیو در این محصول منجر به محافظت عالی و عملکرد مناسب کمپرسور می شود.

روغن شل کرونا اس به نحوی فرموله شده که در برابر تشکیل رسوبات کربنی در کمپرسورهای پرّه ای مقاوم است. همچنین از ایجاد رسوب در اجزای چرخشی کمپرسورهای اسکرو نیز جلوگیری می کند.

علاوه بر این روغن شل کرونا اس در برابر تجزیه حرارتی یا تشکیل رسوب مقاوم است به این ترتیب می تواند به حفظ تمیزی سطوح داخلی کمک کند. برای اطلاع از جزئیات کاربرد، ویژگی ها، نحوه ذخیره و نکات سلامتی و ایمنی می توانید به دیتا‌شیت محصول که در ادامه قرار داده شده مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های روغن شل کرونا اس3 آر Shell Corena S3 R 68

  • پایداری حرارتی عالی
  • پایداری اکسیداسیون عالی
  • خاصیت ریزش آب
  • قابلیت انتشار هوا خوب
  • دارای شاخص گرانروی بالا که تغییر ویسکوزیته روغن را بر اثر تغییرات آب و هوایی به حداقل می‌رساند
  • جلوگیری از ایجاد رسوب در دستگاه
  • خاصیت ضد زنگ زدگی، ضد خوردگی و ضد سایش
  • خاصیت پوشیدن خوب
  • دارای تائیدیه سلامت و محیط زیست

روغن شل کرونا Corena

مظروف

  • بشکه 209 لیتری
  • سطل 20 لیتری
روغن شل کرونا
روغن شل کرونا

 روغن کمپرسور شل کرونا (Corena)

انواع روغن کمپرسور شل کرنا (Corena) برای تجهیزاتی که نیاز به روغنی دارند که از طریق افزایش محافظت در برابر سایش، عمر طولانی روغن و کارایی بالای سیستم، بهینه ترین عملکرد را ارائه می دهد، تولید شده است. روغن کمپرسور شل کرونا (Corena) به منظور ارتقاء کارایی سیستم با خاصیت ضد کف، آزادسازی هوای محبوس و جداسازی سریع آب چگال طراحی شده است.

روغن شل کرونا Corena

روغن کمپرسور شل کرونا S4 R

روغن های کمپرسور هوا Shell Corena S4 R روان کننده های کاملاً مصنوعی با عملکرد بالا و سیستم افزودنی منحصر به فرد هستند. آن ها برای روانکاری با بالاترین عملکرد روغن کاری در کمپرسور های دوار و کمپرسور های اسکرو طراحی شده اند.

این روغن ها در کمپرسور هایی که در فشار های بیش از 25 بار و بیش از دمای تخلیه 1000 درجه سانتی گراد با فواصل نگهداری روغن تا 12000 ساعت کار می کنند، محافظت می کنند و دارای مقاومت فوق العاده در برابر خرابی های حرارتی و شیمیایی هستند.

روغن کمپرسور شل کرونا S4 R دارای طول عمر بسیار بالا با کارایی برای انواع کمپرسور های روتاری هوای تحت بار شدید و مایع پلی آلفاولفین تولید و طراحی می شوند. این مدل روغن های کمپرسور اسکرو دارای سه گرید 32، 46 و 68 می باشد.

روغن شل کرونا Corena

روغن کمپرسور شل کرونا S4 P

روغن کمپرسور شل کرنا S4 P برای کمپرسور هوای مصنوعی پیشرفته است که واجد مایع پلی استر مصنوعی و یک سیستم افزودنی منحصر به فرد است.

 روغن کمپرسور شل کرنا S4 P برای بالاترین عملکرد روغن کاری برای کمپرسور های رفت و برگشتی فشار بیش از 220 درجه سانتی گراد تخلیه در فشار های بالا طراحی شده است. همچنین دارای خاصیت محافظت فوق العاده در برابر سایش می باشد. این مدل روغن های کمپرسور اسکرو دارای دو گرید 68 و 100 می باشد.

روغن شل کرونا Corena

روغن کمپرسور شل کرونا S3 R

روغن شل کرونا Corena
روغن شل کرونا Corena

روغن کمپرسور شل کرونا S3 R با کیفیت عالی برای روانکاری با عملکرد بالا از کمپرسور های با سیستم افزودنی پیشرفته برای محافظت و عملکرد عالی که تا دمای 20 بار و دمای تخلیه 100 درجه سانتیگراد کار می کنند با فواصل نگهداری روغن تا 6000 ساعت استفاده می کند.

این روغن ها برای حفاظت در برابر تشکیل رسوبات کربن در شکاف های پره کشویی در کمپرسور های پره ایی و مقاومت در برابر شکست حرارتی و تشکیل رسوب برای حفظ نظافت عالی سطح داخلی و سازگاری با مواد مهر و موم مشخص شده برای استفاده با روغن های معدنی ساخته شده اند. این مدل روغن های کمپرسور اسکرو دارای چهار گرید 32، 46، 68 و 100 می باشد.

روغن شل کرونا Corena