سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل کرونا

روغن شل کرونا

روغن شل کرونا

شرکت Shell یکی از معتبرترین و بهترین تولیدکنندگان روانکار در جهان است. روغن ها و گریس های شل در جهان معروف هستند و به دلیل کیفیت بالا استقبال زیادی از آنها شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پارسیس سگال پویا، در این مطلب قصد داریم دو روغن کمپرسور با کیفیت عالی که توسط شل تولید می شود را معرفی کنیم. روغن شل کورنا Shell Corena S2 P و Shell Corena S2 R دو روغن کمپرسور تولید شده توسط این کمپانی هستند که از نظر عملکرد و کارایی در سطح بالا قرار دارند. اگر قصد خرید روغن کمپرسور شل را دارید برای بررسی این محصولات با ما همراه باشید.

وظیفه روغن کمپرسور چیست؟

در صنعت و مشاغل تمام تجهیزات به یک روانکار مناسب نیاز دارند. کمپرسور ها نیز از این موضوع پیروی می کنند. کمپرسورها هنگام کار در برابر دمای بالا قرار دارند و قطعات کمپرسور تحت فشار زیادی قرار می گیرند. به همین دلیل به یک روغن مناسب کمپرسور نیاز است تا اجزای آن را در برابر هرگونه آسیب و خوردگی محافظت کند.

روغن شل کورنا Shell Corena S2 P

به جرأت می توان گفت یکی از بهترین روغن کمپرسورهای جهان روغن شل کورنا S2 P است. این روغن با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود و فرمول آن حاصل تلاش چندین ساله متخصصین شرکت Shell است. میزان خرید روغن شل کورنا S2 P در جهان و کشور ما  قابل توجه است. این نشان از کیفیت بالای این روغن دارد.

خرید روغن کمپرسور شل در بین صنایع مختلف رایج است و به دلیل کیفیت بالا و عمر طولانی این روغن، مصرف کنندگان راضی هستند تا هزینه های بالاتری برای روانکار پرداخت کنند.

روغن شل کرونا

Shell Corena S2 P عمر طولانی دارد و در دراز مدت ویژگی های خود را از دست نمی دهد. این روغن مناسب برای کمپرسور هایی است که در حرارت بالا و فشار نسبتا شدید قرار دارند. شل کورناS2 P  تا دمای 220 درجه سانتیگراد قادر به روانکاری کمپرسور است. این روانکار شل از قطعات در معرض سایش شدید محافظت می کند.

همچنین خاصی پاک کنندگی آن باعث جلوگیری از تشکیل رسوب می شود. علاوه بر این در برابر آب کارایی خود را حفظ می کند و با وجود آب، قابلیت جداسازی روغن از آب را اعمال می کند. برای خرید و قیمت شل کورنا S2 P می توانید با روغن مارکت تماس بگیرید.

روغن شل کورنا Shell Corena S2 R

روغن شل کورنا S2 R یکی دیگر از روغن کمپرسورهای تولید شده توسط Shell است. این روانکار نیز مانند محصول مشابه قبلی می باشد و دارای ویژگی های منحصر به فردی است. یکی از قابلیت های ویژه Shell Corena S2 R جلوگیری از کف کردن روغن است.

به دلیل ترکیبات ویژه این روغن کمپرسور، انتشار هوا در آن به بهترین شکل انجام می شود و این ویژگی از کف کردن روغن جلوگیری می کند. علاوه بر این در برابر آلاینده های موجود در هوا مقاوم است و آن ها را حل می کند.

فروش روغن شل کورنا S2 R در سطح جهانی انجام می شود. این موضوع به کیفیت بالای روغن و عملکرد مناسب آن مربوط می شود. گرچه در کشور ما قیمت روغن شل کورنا در حد ایده آل قرار ندارد، اما به دلیل کیفیت ویژه آن خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

روغن شل کرونا

نحوه خرید روغن شل کورنا

توصیه می شود برای خرید روغن خارجی حتما از فروشگاه ها و مراکز معتبر اقدام نمایید. متاسفانه روغن تقلبی شل در بازار فراوان است و بدون تجهیزات آزمایشگاهی تشخیص روغن تقلبی از اصل غیر ممکن است. شما نیز اگر قصد خرید روغن شل کورنا S2 R یا S2 P را دارید پیشنهاد می کنیم برای خرید و استعلام قیمت با روغن مارکت تماس بگیرید.

پارسیس سگال پویا به عنوان نمایندگی روغن کمپرسور و سایر روانکارها در کشور فعالیت داشته و انواع روغن صنعتی را با تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این فروشگاه در زمینه فروش ضدیخ، روغن موتور، گریس و روغن صنعتی فعالیت دارد.

شما نیز می توانید از این پس به جمع مشتریان فروشگاه پارسیس سگال پویا بپیوندید و روانکارهای صنعتی، از جمله روغن کمپرسور را با بهترین قیمت و ارسال سریع، در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. برای خرید و اطلاع از قیمت به سایت روغن مارکت با کارشناسان ما در پارسیس سگال پویا در ارتباط باشید :

 

گیلان، رشت، بلوار معلم
کوچه 10 متری پنجم طالقانی، ساختمان احمدی، طبقه اول