سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل کامپتلا

روغن شل کامپتلا

روغن شل کامپتلا

روغن شل

مزایای روغن صنعتی شل و تنوع بسیار زیاد این نوع روغن سبب گردیده به یکی از پر کاربردترین روغن ها تبدیل شود. از جمله مهم ترین مزایای روغن شل می توان به کیفیت بالا و قیمت استاندارد آن اشاره کرد.

روغن صنعتی شل دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و ضربه و همچنین کیفیت بالایی است.

شرکت شل تولید کننده انواع روغن شل نظیر روغن موتور شل، روغن هوایی شل و روغن موتور دریایی شل است. مصرف روغن شل در حمل و نقل جاده ای، صنایع مختلف نظیر پتروشیمی، سیمان، خودروسازی، مواد غذایی و… است و انواع مختلفی دارد.

لازم است بسته به کاری که می خواهید روغن شل برای شما انجام دهد آن را خریداری و مصرف نمایید.

دسته بندی روغن شل

روغن شل را از نظر گرانروی به دو دسته تقسیم می کنند که دسته اول تک درجه ای و دسته دوم چند درجه ای یا چهارفصل هستند.

با پیشرفت صنعت خودروسازی استفاده از نوع اول بسیار کم رنگ شده و در حال حاضر بازار در دستان نوع دوم یعنی روغن چهار فصل است که این نوع روغن بر اساس استاندارد SAE تقسیم بندی می شوند.

بر روی ظروف محتوی این نوع روغن کدی قرار دارد که شامل یک عدد و یک حرف است. عددی که قبل از w نوشته شده نشان دهنده گرانروی روغن در دماهای پایین است و عدد بعد از w نیز گرانروی در دماهای بالا را نشان می دهد و هر چه این عدد بزرگ تر باشد، روغن در دماهای بالاتر سفت تر و چسبنده تر است.

روغن شل کامپتلا
روغن شل کامپتلا

روغن شل کامپتلا 46

شرکت شل همواره در زمینه تولید روانکارها در جهان مشهور است این شرکت محصولات متنوعی را تولید و در کشورهای مختلف به دست مصرف کنندگان می رساند. روغن های کمپرسور شل کامپتلا یکی از این محصولات هستند.