سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل مایسلا

روغن شل مایسلا

روغن شل مایسلا

روغن شل مایسلا براساس سری روغن های موتورهای گازی طراحی شده اند تا از طریق افزایش حفاظت از سایش، عمر طولانی روغن و بهره وری سیستم بالا بازده سیستم های شما را افزایش دهند. شل انواع مختلفی از این روغن ها را برای برطرف کردن نیازهای انواع موتور های گازی عرضه می کند که به شرح زیر می باشد:
  • روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 S 40
  • روغن شل مایسلا Shell Mysella S5 N 40
  • روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 N 40
  • روغن شل مایسلا Shell Mysella S2 Z 30

روغن شل مایسلا Shell Mysella در دسته روغن های موتور گازسوز شل قرار می گیرد که از روغن های پایه و افزودنی های مرغوب تهیه می شود. گروه روغن شل مایسلا Shell Mysella به عنوان روغن موتور گاز شل در گرید ها و کاربرد های مختلف تولید می شوند.

روغن موتور گازی شل مایسلا Shell Mysella هم به صورت پایه معدنی (مینرال) و هم به صورت پایه سینتتیک تولید می شود به طوری که روغن شل مایسلا پایه سینتتیک از ساعت کارکرد بالاتری برخوردار است.

روغن شل مایسلا
روغن شل مایسلا

روغن موتور گازسوز

روغن موتور، یا روان کننده موتور گازسوز هر یک از مواد مختلف تشکیل شده است این ترکیبات از روغنهای اساسی است که با افزودنیهای مختلف به ویژه مواد افزودنی ضد لباس، مواد شوینده، پراکندگی و برای روغنهای چند درجه ای بهبود یافته اند که باعث بهبود شاخص ویسکوزیته می شوند.

روغن موتور برای روانکاری موتورهای احتراق داخلی استفاده می شود. کارکرد اصلی روغن موتور گاز سوز کاهش اصطکاک و سایش در قسمتهای متحرک و تمیز کردن موتور از لجن (یکی از کارکردهای پراکندگی) و لاک زدن (مواد شوینده) است.

همچنین اسیدهای حاصل از سوخت و از اکسیداسیون روغن (مواد شوینده) را خنثی می کند، آب بندی حلقه های پیستون را بهبود می بخشد و با حمل گرما به دور از قسمتهای متحرک موتور را سرد می کند.

علاوه بر ترکیبات اساسی فوق الذکر، تقریباً همه روغنهای روان کننده حاوی مهار کننده های خوردگی و اکسیداسیون هستند. روغن موتور گاز سوز ممکن است فقط در مورد روغن بدون مواد شوینده یا از یک پایه روان کننده به همراه مواد افزودنی برای بهبود مواد شوینده روغن، عملکرد فشار شدید و توانایی جلوگیری از خوردگی قطعات موتور، تشکیل شده باشد.

روغنهای موتور گاز سوز امروزه با استفاده از روغنهای پایه متشکل از هیدروکربن های نفتی، پلی آلپائولفین ها (PAO) یا مخلوط های آنها به نسبت های مختلف مخلوط می شوند.

روغن شل مایسلا
روغن شل مایسلا

روغن موتور شل

زمانی که می خواهید یک روغن موتور خوب را انتخاب کنید باید به پارامترها و عوامل متفاوت توجه نمایید. یک روغن موتور مرغوب گرانروی مناسب و ضریب اصطکاک خیلی پایینی داشته است و برای بخشهای متفاوت و قطعات متحرک موتور توانایی روانکاری را دارد. شما می توانید از روغن موتور شل استفاده کنید.

از زمانی که موتور شروع بکار می کند در مقابل اکسیده شدن و تجزیه حرارتی قرار می گیرد و روغن پایه آن آلوده میگردد و از کیفیت آن کم می شود و علاوه بر آن مواد افزودنی استاندارد آن مانند مواد افزودنی پاک کننده هم مصرف میگردد.

در چنین وضعیتی خاصیت روانکاری، جذب ذرات معلق و پاک کننده و ناخالصی ها نیز کم میشود و به همین جهت پس از اینکه خاصیت های روغن موتور کم می شود با توجه به نوع روغن باید برای تعویض آن اقدام نمایید. به صورت کلی روغن موتور شل وظیفه های مختلفی داشته است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • کاهش سایش قطعات موتور
  • تمیز نگهداشتن قطعات درون موتور از دوده و ترکیبات بدست امده از تجزیه روغن و رسوبات بین قطعه ها
  • خنک نمودن قطعات درونی موتور
  • آب بندی بین سیلندر و پیستون
  • محافظت نمودن از قطعات موتور در برابر خوردگی و عملکرد بهینه قطعات متحرک موتور در دماهای متفاوت

روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 S 40

روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 S 40 با دارا بودن محتوا خاکستر سولفاته متوسط به منظور روغن کاری موتورهای گازسوز استفاده می شود به خصوص موتورهای چهار زمانه. روغن Shell Mysella S3 S 40 به علت داشتن خاصیت خنثی سازی اسید، حتی برای موتور هایی که با گازهای اسیدی کار می کنند مناسب است.

روغن شل مایسلا
روغن شل مایسلا

خصوصیات روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 S 40

محافظت در برابر سایش

دارای روغن پایه معدنی

مقاوم در برابر اکسیداسیون

مقاوم در برابر نیتراسیون

جلوگیری از ایجاد اسید های مضر

روغن شل مایسلا Shell Mysella S5 N 40

روغن شل مایسلا Shell Mysella S5 N 40 یک روغن با درجه کیفی بالا است که کارکرد آن در موتورهای گازسوزی می باشد که لازم است محتوی خاکستر سولفاته کم باشد. روغن Shell Mysella S5 N 40 کنترل عالی رسوبات و تمیزی پیستون را فراهم می آورد که در نتیجه موتور گاز کارکرد بهتری خواهد داشت.

روغن شل مایسلا
روغن شل مایسلا

خصوصیات روغن شل مایسلا Shell Mysella S5 N 40

  • دارای گرید ویسکوزیته 40
  • دارای خاکستر سولفات کم
  • مقاومت در برابر اکسیداسیون
  • مقاومت در برابر نیتراسیون
  • جلوگیری از تشکیل اسید های مضر

روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 N 40

روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 N 40 برای روانکاری موتورهای گازسوز به کار می رود و حاوی خاکستر سولفات کمی است. روغن Shell Mysella S3 N 40 با دارا بودن محتوی خاکستر کم موجب افزایش عمر شیرها و شمع جرقه ها و در نتیجه کارکرد بهینه موتور گاز می شود.

روغن شل مایسلا
روغن شل مایسلا

خصوصیات روغن شل مایسلا Shell Mysella S3 N 40

  • دارای گرید ویسکوزیته 40
  • دارای روغن پایه معدنی
  • مقاومت در برابر اکسیداسیون
  • مقاومت در برابر نیتراسیون
  • جلوگیری از تشکیل اسید های مضر

روغن شل مایسلا Shell Mysella S2 Z 30

برای روانکاری بهینه موتورهای گازسوز صنعتی، برند شل Shell آلمان روغن بدون خاکستر سولفاته شل مایسلا Shell Mysella S2 Z 30 را به بازار معرفی کرده است. به دلیل داشتن فناوری بدون خاکستر، روغن Shell Mysella S2 Z 30 میزان سایش موتور را به حداقل می رساند و میزان رسوبات نیز بسیار کم می شود. این روغن محافظت و روانکاری عالی را برای موتورهای دو زمانه فراهم می آورد.

روغن شل مایسلا
روغن شل مایسلا

ویژگی های روغن شل مایسلا Shell Mysella S2 Z 30

دارای گرید ویسکوزیته 30

بدون خاکستر سولفاته

مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون

مقاومت بالا در برابر نیتراسیون

جلوگیری از تشکیل اسید