سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل آیروس

روغن شل آیروس

روغن شل آیروس

روغن هیدورلیک ضد آتش

روغن ضد آتش یا روغن نسوز دارای نقطه جوش و احتراق بالایی است و حتی اگر در شرایطی خاص آتش بگیرند سریعا خاموش میشود. البته به این معنی نیست که انواع روغن هیدرولیک ضد آتش با آتش شعله ور نشود، بلکه بدلیل داشتن خاصیت دمای احتراق و تبخیر بالا در مجاورت با آتش دیرتر شعله ور شده و در برابر انتشار شعله و حرارت مقاومت می کنند.

روان کننده هیدورلیکی ضد آتش برای استفاده در صنایع که ریسک آتش سوزی در آن وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. مانند:صنایع، معادن زغال سنگ،تولید آهن و فولاد، ساخت خودرو، هواپیماها و کشتی ها قرار میگیرند.

روغن شل آیروس
روغن شل آیروس

استفاده از روغن های هیدورلیک ضد آتش و مقاوم در برابر آتش، خطر آتش سوزی را به طور چشمگیری کاهش می دهد و خسارت ناشی از احتراق  سیستم های هیدورلیک را کم می کند.

شل از جمله برندهای محبوب در زمینه تولید روغن های هیدرولیک ضد آتش می باشد. که در زیر به انواعی از آنها اشاره خواهد شد. برای مشاوره، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا در ارتباط باشید.

ویژگی های روغن هیدرولیک ضدآتش شل

مقاوم در برابر آتش
کیفیت عالی
استاندارد صنعتی
محافظت عالی
تجزیه پذیر
مقاوم در دماهای بالا
پمپ ضد سایش

روغن شل آیروس
روغن شل آیروس

انواع روغن شل آیروس

روغن هیدورلیک شل آیروس فلوید دی یو SHELL IRUS FLUID DU 68

روغن هیدورلیک و کمک فنر شل آیروس فلوید دی یو 68، بر اساس استرهای آلی و مواد افزودنی اثبات شده بطور خاص برای ارائه عملکرد خوب در سیستم های هیدورلیکی معمولی طراحی شده است.

روغن شل ایروس Shell Irus DU 68 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است.

روغن شل آیروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.

مزایا

مقاومت در برابر آتش

جلوگیری از آلودگی آب با گرد و غبار

سازگار با مهر و موم

شاخص ویسکوزیته بالا

خواص روغنکاری روغنکاری

روغن هیدرولیک شل آیروس فلوید سی Shell Irus Fluid C

روغن هیدرولیک ضد آتش شل که از روغن مایع پیشرفته هیدورلیک و مواد افزودنی قدرتمند مقاوم در برابر آتش گلیکول تولید شده است. برای استفاده در برنامه های کاربردی که خطر آتش سوزی دارند مانند صنایع معدنی و فرآوری فلزات می باشد.

این روغن به عنوان روان کننده یاتاقان ساده یا توپ سبک بارگذاری شده و یاتاقان غلتک استفاده می شود.

روغن شل آیروس
روغن شل آیروس

مزایا

شاخص گرانروی بالا
مقاومت در برابر اکسیداسیون
مقاومت حرارتی بالا
خاصیت ضد سایش
خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی
مقاوم در برابر احتراق

روغن شل آیروس Shell Irus C 46

روغن شل آیروس Shell Irus C 46 یک روغن هیدرولیک ضدآتش حاوی مواد افزودنی قدرتمند برای افزایش خاصیت ضد سایش، ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون است.

روغن شل آیروس به ویژه برای کاربردهای هیدرولیکی در مواردی که خطر آتش سوزی زیادی دارد، مانند مواردی که در صنایع معدنی و فرآوری فلزات وجود دارد، مناسب است. این روغن، از روغن پایه سینتتیک تولید شده و نسبت به روغن های پایه معدنی اشتعال پذیری کم تری دارد.

روغن شل آیروس Shell Irus DU 46

روغن Shell Irus DU 46 از گروه سیالات هیدرولیک مقاوم در برابر آتش است که برای استفاده در سیستم های هیدرولیک صنایع ریخته گری، یا دیگر صنایعی که با فلزات مذاب یا مواد قابل اشتعال ( حلال های آلی ) کار می کنند، توصیه می شود.

این محصول از گروه سیالات هیدرولیک پایه استری است که با استفاده از سیال پایه و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.

روغن های تجهیزات صنعتی وظیفه های مختلفی دارند ، از جمله محافظت در برابر خوردگی و سایش ، انتقال آلاینده ها به فیلترها یا از بین بردن گرما از مناطق گرم. بیشتر روغن ها دارای شرایط خاصی هستند که ممکن است قابل اشتعال شوند ، مانند هنگامی که شعله های آتش ، جرقه ها یا شرایط سطح گرم ایجاد می شود.

روغن Shell Irus DU 46 بیشتر از خواص روغن پایه روان کننده حاصل می شود. به همین دلیل ، این خاصیت روان کننده خاص و شرایط محیطی باید درک و کنترل شوند.

مهمتر از همه، روان کننده باید با خاصیت های لازم برای کاهش خطرات احتمالی مناسب انتخاب شود. این جایی است که روغن Shell Irus DU 46 به عنوان روان کننده ای مایع و مقاوم در برابر آتش مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن شل آیروس
روغن شل آیروس

ویژگی ها

  • تغییرات کم گرانروی نسبت به تغییرات دما
  • روانکاری عالی و خاصیت ضد سایش مطلوب
  • پایداری حرارتی و اکسیداسیون خوب
  • محافظت بسیار خوب در برابر زنگ زدگی و خوردگی