سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن برودتی شل

روغن برودتی شل

کمپرسور برودتی،یکی از انواع کمپرسورها می باشد که اساس کار آن بر استفاده از گاز آمونیاک یا فرئون می باشد. در این نوع کمپرسورها نقطه ی ریزش یا همان پور پوینت برای عملکرد هر چه بهتر دستگاه بسیار مهم و حیاتی می باشد.روغن کمپرسور برودتی روان کاری و سیالتی بسیار خوبی در دماهای پایین دارد و از تشکیل شدن لجن و رسوب در دستگاه جلوگیری می کند.این روغن دارای خاصیتی می باشد که از ایجاد موم در دماهای پایین جلوگیری می کند یا آن را به حداقل می ساند.این روغن کمپرسور برای دستگاه هایی مناسب می باشند که دارای استانداردهای خنک کننده ی R 134a, R 23, R 404A,R407C, R 507 و یا سایر استانداردهایی نظیر HFC را دارا می باشد.
یکی از پر مصرف ترین گازهایی مصرفی در سیستم های برودتی گاز R134a می باشد که از آن به جای گازهایی نظیر گاز R12 استفاده می کنند اما به دلیل برخی ایرادهای این نوع گاز مانند مضر بودن برای لایه اوزن از گاز R1234yf به عنوان جایگزین استفاده می کنند.
یکی دیگر از انواع کمپرسورها،کمپرسور پلی استر می باشد که یک روغن سینتتیک و گیاهی برودتی است که بر پایه پلی استر ساخته می شود که دارای قابلیت جذب رطوبت بیشتر و همچنین طول عمر و عملکرد بهتری نسبت به روغن های برودتی معدنی می باشد.

چرا برای موتور ماشین خود که در شرایط معمولی کار می‌ کند، یک روغن سنتزی انتخاب می‌ کنید؟

شرکت پارسیس سگال پویا با استفاده از پرسنل متخصص و با تجربه در زمینه عرضه و فروش انواع روغن کمپرسور برودتی صنعتی با برند های معتبر جهان و همچنین نمایندگی محصولات شل در ایران آمادگی خود را جهت همکاری با صنایع مختلف اعلام می دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.