سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روانکارها در صنعت هوایی

روانکارها در صنعت هوایی

صنایع هوایی ، به عنوان بخشی از صنایع حمل و نقل ، یکی دیگر از بخش های مهم و استراتژیک مصرف کننده روانکار است . این بخش از صنعت کشور در تمامی زیربخش های آن ، شامل مسافری و باری و نظامی توسعه نسبتا زیادی یافته است.کاربرد بسیار متنوعی از انواع روانکارها در صنایع هوایی وجود دارد که با توسعه تکنولوژی های جدید دائما در حال گشترش می باشد .حساسیت های خاص موجود در این صنعت سبب گردیده است که استانداردهای گوناگونی ازطرف مراجع مختلف درباره مصرف انواع روانکارها وضع گردد.

روانکارهای صنایع هوایی از پیچیدگی خاصی در زمینه انتخاب مواد اولیه و نحوه فرمولاسیون برخوردار هستند. تعداد تولید کنندگان این نوع از روانکار به دلیل مشکلات تولید، استانداردسازی‌های سختگیرانه و بازار مصرف خاص محدود می‌باشند و در کشورمان تولید کننده عمده برای این نوع از روغن‌ها وجود ندارد.
نیاز کشور از طریق واردات انجام می‌گیرد و همچنان برای تامین کالا محتاج کشورهای اروپایی هستیم. روغن های صنایع هوایی در دو بخش کلی نظامی MILLITARY و تجاری CIVIL دسته بندی می‌شوند و تنوع محصولات آن خیلی بالاست.

روغنکاری در هر کاربردی که قطعات متحرک در آن نقش داشته باشد بسیار مهم است. هواپیماها تعداد زیادی از انواع مختلف قطعات متحرک را درگیر می کنند که بسیاری از آنها با سیستم پیشرانه در ارتباط هستند. اهداف روغن کاری در درجه اول بهبود بهره وری انرژی با کاهش اصطکاک و بهبود عمر تجهیزات با کاهش سایش قطعات متحرک است. مزیت اضافه شده از سیستم روانکاری کارآمد ، کاهش درجه حرارت موتور به دلیل اتلاف گرما از طریق سیستم روانکاری است.

شرکت پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد با تجربه بالای خود در فروش انواع روغن های صنعتی و روانکارها در کشور و خاورمیانه و ارائه بهترین کیفیت توانسته اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند و هرروز بر تعداد مشتریان خود بیفزاید.