سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

خرید گریس نسوز

خرید گریس نسوز

خرید گریس نسوز

گریس نسوز صنعتی

گریس صنعتی ماده ای است جامد که از مخلوط یک تغلیظ گر که در داخل روغن استفاده شده است، ساخته می شود. گریس نسوز در حین کارکرد قطعات متحرکی مانند یاطاقانها ، رینگها و شافتها باعث محافظت و جلوگیری از سایش ، خوردگی و اکسیداسیون این قطعات می شوند.

 

گریسهای متداول نسوز معمولا گریس بنتونی، گریس لیتیوم کمپلکس و گریسهای سیلیکونی هستند. این نوع گریسها ضد آتش هستند و قابلیت اشتعال ندارند و در برابر آتش پودر می شوند.

از گریس نسوز در یاتاقان های ساده و همچنین سطوح کشویی که نیاز به سطح مقاومت در برابر آب و محافظت در برابر خوردگی و اصطکاک ، تحت دمای بسیار بالا کار می کنند، استفاده می شود که به دلیل قوام غلظت در دامنه وسیعی از دما و حرارت دوام می آورند.

ویژگی ها  خواص گریس نسوز:

  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • قابلیت عالی پمپاژ
  • خواص آب بندی خوب در شرایط گرد و غبار
  • دامنه وسیع دما

خریدگریس نسوز

 

معیارهای انتخاب گریس نسوز دما بالا

باید معیارهای متعددی برای انتخاب گریس دما بالا ( گریس نسوز ) به منظور استفاده در تجهیزات نیازمند روانکاری در دمای بالا در نظر گرفته شود.
برای انتخاب مناسب گریس نسوز یا گریس لیتیوم کمپلکس باید به مواردی همچون نوع روغن پایه‌ی گریس و شاخص ویسکوزیته آن، ویسکوزیته گریس، نوع ماده سفت کننده (غلیظ کننده)، پایداری ترکیب تشکیل شده از روغن و ماده سفت کننده، مواد افزودنی و مشخصات آن‌ها، دمای محیط، دمای کاری، آلودگی هوا، میزان بار و فشار اعمالی به گریس، سرعت دستگاه، فواصل روغنکاری و … توجه نمود.

خرید گریس نسوز

علی‌رغم اینکه مواد افزودنی متعددی تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است، ولی دستیابی به گریس نسوز که بتواند در دماهای بالا هم به فعالیت خود ادامه دهد، همواره بحث چالش‌ برانگیزی برای مهندسان بوده است.

پس باید مهندسین در بخش طراحی و ساخت گریس نسوز دما بالا به نحوی هوشمندانه عمل کنند تا هم بتوانند الزامات مورد نیاز را تامین کنند و هم محصول گرانی روانه بازار نکنند.

شرکت پارسیس سگال پویا تولید و تامین کننده انواع گریس های صنعتی و تخصصی آمادگی خود را جهت مشاوره و خرید گریس نسوز و گریس لیتیوم  کمپلکس و انواع گریسهای صنعتی اعلام می دارد.