سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

خرید روغن شل اومالا

خرید روغن شل اومالا

خرید روغن شل اومالا

شرکت شل , Shell یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. Shell Omala F 320 از محصولات تولیدی این شرکت بوده که در گروه محصولات روغن دنده صنعتی قرار دارد. Shell Omala F 320 با بهترین مواد افزودنی تولید می شود.

خرید روغن شل اومالا

این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد.پخش عمده و فروش Shell Omala F 320 به صورت عمده و تک فروشی انجام میگیرد از نکات مهم در سلامت Shell Omala F 320 نوع نگهداری و انبارداری آن می باشد.

شرکت پارسیس سگال پویا با استفاده از متدهای انبارداری مدرن و کنترل کیفی روغن ها و گریس ها را با بهترین وضعیت فیزیکی و شیمیایی به مشتریان تحویل می دهد. جهت دریافت اطلاعات فنی و دیتاشیت Shell Omala F 320 با ما تماس بگیرید.

تمامی اطلاعات فنی محصولات مربوط به روغن دنده صنعتی موجود می باشد و کلیه محصولات مطابق اطلاعات فنی شرکت تولید کننده و با ضمانت نامه رسمی به فروش می رسند.

از خصوصیات Shell Omala F 320 می توان به مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون و پایداری حرارتی بالا اشاره کرد. بسته بندی اکثر محصولات ما در ظروف فلزی و پلاستیکی می باشد. Shell Omala F 320 در بسته بندی های مختلف قابل عرضه می باشد

از نکات مهم در خرید روغن و گریس کیفیت روانکار می باشد. ما Shell Omala F 320 با 6 ماه ضمانت کیفیت به فروش می رسانیم که این امر باعث ایجاد اطمینان در خرید آن می گردد.

خرید روغن شل اومالا

جهت دریافت قیمت  از طریق راه های زیر با مشاورین ما در پارسس سگال پویا  تماس حاصل فرمایید :

گیلان، رشت، بلوار معلم
کوچه 10 متری پنجم طالقانی، ساختمان احمدی، طبقه اول