سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

انواع گریس شل آلوانیا

انواع گریس شل آلوانیا

انواع گریس شل آلوانیا

انواع گریس شل آلوانیا یکی از انواع گریس های صنعتی بوده که توسط شرکت بزرگ شل (shell) تولید و ساخته شده است.

برای خرید این محصول و سایر روانکار ها به فروشگاه پارسیس سگال پویا ویا به وب سایت ما ( بازرگانی پارسیس سگال ) مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را انتخاب کنید

 

انواع گریس شل آلوانیا
انواع گریس شل آلوانیا

 

توضیحاتی مفید درباره ی انواع گریس شل آلوانیا:

شرکت شل یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده مواد نفتی و روغنی از فراورده های نفتی بوده که به نام تجاری برند واچ شل نیز آن را می شناسند.

محل استقرار این شرکت بزرگ اروپایی در کشور هلند و مرکز این کشور یعنی شهر لاهه می باشد، ولی در کشور انگلستان و شهر لندن هم یک شعبه مرکزی دارد.

در واقع این شرکت متعلق به دو ملیت انگلستان و هلند می باشد که سال تاسیس آن ۱۹۰۷ میلادی است.

 

انواع گریس شل آلوانیا
انواع گریس شل آلوانیا

 

از خصوصیات گریس شل آلوانیا

گریس های آلوانیای تولید شده توسط شرکت شل از مواد مختلفی تشکیل شده اند که هر یک با توجه به موادی که دارد برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع گریس شل آلوانیا دارای درجه بندی مختلف بوده و از درجه ۰۰ شروع می شود و از مواد مختلفی همچون: سدیم، کلسیم، لیتیم و … تشکیل شده اند و خصوصیات مشترک تمامی این محصولات شامل موارد زیر می باشد:

  • دارا بودن طول عمر بالا
  • حفاظت بسیار خوب در برابر فرسایش قطعات
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • تحمل پذیری بالا در برابر برش و ارتعاش
  • مقاومت حرارتی بالا

بسته بندی و خرید انواع گریس شل آلوانیا چگونه می باشد:

شرکت شل برای فروش انواع گریس های خود اعم از گریس توتال و انواع دیگر گریس ها از جمله گریس نسوز و … دو بسته بندی را در نظر گرفته است که از نظر کیفیتی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن ها در قیمت نهایی هر بسته می باشد.

محصولات تولید شده در بسته های بیست لیتری و یا به صورت بشکه به فروش می رسند و قیمت تمام شده برای خرید یک بشکه با قیمت تمام شده همان مقدار با بشکه های بیست لیتری اختلاف زیادی دارد و با خرید حجم بالای گریس می توانید هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

شما عزیزان می توانید انواع گریس و روغن صنعتی شرکت شل را همراه با ضمانت فروشگاه ما تهیه نمایید. در صورتی که در خرید محصولات سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.