سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن کمپرسور استاندارد

روغن کمپرسور استاندارد

در ساختمان کمپرسورها، بسته به نوع کمپرسور از قطعات مکانیکی متفاوتی استفاده شده است. این قطعات پیوسته در حرکت بوده و در اثر این حرکت تولید گرما می کنند. همچنین به خاطر اصطکاکی که بین این قطعات وجود دارد، سطح قطعات به مرور زمان دچار ساییدگی و خردگی می شود. به همین خاطر است که باید از روغن کمپرسور مناسب در ساختمان کمپرسورها استفاده کرد. روغنی که در کمپرسور مورد استفاده قرار می گیرد، قطعات کمپرسور را در برابر خردگی حفظ کرده و باعث روان کاری آن ها نیز می شود. 

یک روغن کمپرسور استاندارد کارایی خوبی دارد و بیشتر برای صاحبان خانه و افرادی که استفاده زیادی از کمپرسورهای خود ندارند توصیه می‌شود. روغن استاندارد کمپرسور بسیار ارزان‌تر از یک مخلوط مصنوعی است و بهترین گزینه برای استفاده‌های سبک و معمولی به لحاظ میزان ساعت کارکرد کمپرسور است.

یک روغن کمپرسور مصنوعی برای افراد حرفه‌ای یا افرادی که از کمپرسورهای خود به طور مرتب استفاده می‌کنند، مخصوصا برای افرادی که از کمپرسورهای خود حداقل سه بار در هفته استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود.

به گفته بسیاری از کاربران مختلف که در انجمن‌ها و گروه‌ها نظرات خود را به اشتراک گذاشته‌اند: روغن‌های مصنوعی حفاظت بهتری در برابر گرمای بیش از حد ارائه می‌کنند و دامنه وسیع‌تری به لحاظ دمایی برای محیط‌های سردتر ارائه می‌کنند و باعث می‌شوند کمپرسور بسیار نرمال‌تر و با صدای کمتری کار کند.