سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن موتور موبیل mobil

روغن موتور موبیل mobil

موبیل (‏Mobil‏) شرکت آمریکایی است که در نوامبر سال 1999 با شرکت اکسان (‏Exxon‏) ترکیب شد. شركت نفتی ‏اکسان موبیل (‏Exxonmobil‏)‏‎ ‎یکی از بزرگ ترین شركت های نفتی جهان است که مرکز آن در شمال شهر ایروینگ در ‏تگزاس می باشد. کالاهای تولید شده توسط اکسان موبیل (‏Exxonmobil‏) با سه برند موبیل (‏Mobil‏) ، ‏اکسان (‏Exxon‏) و اسو (‏Esso‏) عرضه می شوند.‏ روغن موتور موبیل و روغن صنعتی موبیل جز پر فروشترین محصولات تولیدی این شرکت می باشد.
بنیانگذار شرکت نفتی اکسان موبیل جان راکفلر (‏John D. Rockefeller‏) بود.‏ شرکت اکسان ‌موبیل در واقع نسل جدیدی از کمپانی نفتی استاندارد اویل می‌باشد. اکسان ‌موبیل در سال ۱۹۹۹، با ادغام دو شرکت بزرگ نفتی آمریکایی اکسان و موبیل تأسیس شد. در واقع اکسان با نام استاندارد اویل نیوجرسی و موبیل نیز استاندارد اویل نیویورک شناخته می شدند. که امروزه با نام اکسان موبیل شناخته می شود. 
شرکت اکسان‌موبیل بر پایه میزان درآمد سالانه یکی از بزرگترین شرکت های جان شناخته می‌شود. 
در سال ۲۰۱۲ این شرکت در رتبه نخست از بزرگترین شرکت های جهان با در نظر گرفتن ارزش سهام قرار گرفت. اکسان‌ موبیل یکی از بیشترین ذخایر نفتی را دارد. در سال ۲۰۰۷ ذخایر نفتی اکسان‌موبیل معادل ۷۲ میلیارد بشکه برآورد شد. 
۳۷ پالایشگاه نفت این شرکت در ۲۱ کشور مستقر می‌باشند. اکسان ‌موبیل با ظرفیت پالایش روزانه ۶٫۳ میلیون بشکه نفت بیشترین توانایی را در پالایش نفت و تولید فراورده های نفتی و انواع روانکار و روغن در جهان دارا می باشد. 
در فهرست شش کمپانی بزرگ نفتی جهان، که با نام سوپرمیجر شناخته می‌شوند اکسان ‌موبیل رتبه اول را دارا می باشد.

خرید روغن صنعتی موبیل
شرکت موبیل یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان تولید کننده روغن و گریس صنعتی می باشد. شرکت اکسان موبیل از برند تجاری موبیل برای عرضه انواع روغن صنعتی موبیل، روغن موتور موبیل، روغن موتور دریایی موبیل و گریس موبیل استفاده می کند. روغن صنعتی موبیل یکی از با کیفیتترین و بهترین انواع روغن صنعتی در جهان می باشد. که با بهترین نوع روغن پایه تولید می شود. روغن صنعتی موبیل در صنایع گوناگون نظیر پتروشیمی، صنعت برق، معادن، مواد دارویی، خوراکی، سیمان و … استفاده می شود. از انواع روغن صنعتی موبیل می توان به روغن کمپرسور موبیل، روغن دنده موبیل، روغن توربین موبیل، روغن انتقال حرارت موبیل، روغن ترانس موبیل، روغن تراش موبیل، روغن هیدرولیک ضد آتش موبیل، روغن سیلیکون موبیل و… اشاره کرد. همچنین شرکت موبیل تولید کننده انواع روغن موتور موبیل، روغن موتور دریایی موبیل و گریس موبیل نیز می باشد. قبل از خرید روغن موبیل یا خرید گریس موبیل اطلاعات فنی دستگاه خود را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز دستگاه و گرید مناسب استفاده کنید. با خرید روغن صنعتی موبیل از عملکرد عالی دستگاه خود مطمئن شوید. روغن موبیل بالاترین کیفیت را در انواع رواغن صنعتی دارا می باشد و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. 

فروش روغن موبیل
در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره فروش روغن موبیل با ما تماس بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل فروش روغن موبیل صنعتی و نحوه نگهداری از انوع روغن و گریس موبیل راهنمایی می کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.