سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن موتور شل shell

روغن موتور شل shell

روغن موتور شل shell

روغن شل , نماینگی شل در ایران , روغن صنعتی شل | shell : شرکت روغن موتور شل ( shell oil ) یک کمپانی امریکایی است که با لوگوی معروف به شکل صدف شناخته شده است .

این شرکت یکی از بهترین تولید کننده گان روغن های موتور در سراسر دنیا است که محصولات شرکت خود را به تقریبا بیش از صد کشور جهان عرضه می کند . شرکت sell با استفاده از به روزترین تکنولوژی های دنیا مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات را عرضه می کند که شرکت پارسیس سگال پویا نیز یکی از نمایندگان معتبر در ایران است که به پخش و عرضه ی محصولات این شرکت می پردازد .

روغن موتور شل shell

روغن موتور شل shell

روغن شل را از شرکت ها و نمایندگی های معتبر خریداری کنید زیرا روغن های تقلبی که در بازاز موجود هستند صدمات جبران ناپذیری را به قطعات و موتور وارد می کنند که این امر سبب کاهش عمر موتور و دستگاه می شود .

یک روغن مرغوب دارای اصطکاک و گرانروی پایین است که این توانایی را دارد که قطعات متحرک هر موتور را روانکاری کند شما می توانید با خرید روغن موتور شل به این امر دست یابید .

شرکت پارسیس سگال پویا مفتخر است که با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص خود جدیدترین و آخرین محصولات ارائه شده کارخانه sell را به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه کند .

 

Sell ( شل ) یک کمپانی نفتی است که در زمینه های مختلف اعم از گاز , نفت , انرژی فعالیت دارد و محصولات گوناگونی را در زمینه ی روانکارهای و روغن های صنعتی مثل انواع گریس صنعتی و روغن موتور تولید می کند . محصولات این شرکت در صنایع خودروسازی , کشاورزی , عمران , معادن , اتوموبیل , نیروگاه برق , کارخانه جات و .. استفاده می شود .

 

روغن موتور شل

روغن موتور شل shell

زمانی که می خواهید یک روغن موتور خوب را انتخاب کنید باید به پارامترها و عوامل متفاوت توجه نمایید.

یک روغن موتور مرغوب گرانروی مناسب و ضریب اصطکاک خیلی پایینی داشته است و برای بخشهای متفاوت و قطعات متحرک موتور توانایی روانکاری را دارد. شما می توانید از روغن موتور شل استفاده کنید.

از زمانی که موتور شروع بکار می کند در مقابل اکسیده شدن و تجزیه حرارتی قرار می گیرد و روغن پایه آن آلوده میگردد و از کیفیت آن کم میشود و علاوه بر آن مواد افزودنی استاندارد آن مانند مواد افزودنی پاک کننده هم مصرف میگردد.

در چنین وضعیتی خاصیت روانکاری، جذب ذرات معلق و پاک کننده و ناخالصی ها نیز کم میشود و به همین جهت پس از اینکه خاصیت های روغن موتور کم می شود با توجه به نوع روغن باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

به صورت کلی روغن موتور شل وظیفه های مختلفی داشته است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • کاهش سایش قطعات موتور
  • تمیز نگهداشتن قطعات درون موتور از دوده و ترکیبات بدست امده از تجزیه روغن و رسوبات بین قطعه ها
  • خنک نمودن قطعات درونی موتور
  • آب بندی بین سیلندر و پیستون
  • محافظت نمودن از قطعات موتور در برابر خوردگی و عملکرد بهینه قطعات متحرک موتور در دماهای متفاوت