سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن موتور دریایی کاسترول Castrol Cyltech 70

روغن موتور دریایی کاسترول Castrol Cyltech 70

روغن موتور دریایی کاسترول

روغن دریایی، روغن موتور دریایی، روغن موتور لنج: موتورهای دریایی که در انواع کشتی و لنج استفاده می شود. این نوع موتورهای دریایی از سوخت دیزل کیفیت پایین با گوگرد بالا که حدودا 2 تا5 درصد وزنی می باشد استفاده می کنند.

به همین دلیل روغن موتور دریایی که در این نوع موتورها استفاده می شوند باید کیفیت بالایی داشته باشند. البته کیفیت سوخت های مصرفی در موتورهای دریایی در کشورهای مختلف و بنا به قوانین آن منطقه متفاوت می باشد.

به علت اینکه هزینه سوخت موتور دریایی بخش قابل ملاحظه ای از هزینه های اصلی کشتی ها را تشکیل می دهد طراحان انواع موتور دریایی یه عمملکرد بهتر موتور دریایی و کاهش مصرف سوخت آن اهمیت زیادی می دهند.

این دو مورد، جایگاه و تقاضای بیشتر روغن موتور دریایی را جهت روانکاری بهتر موتور دریایی نشان می دهد.

روغن موتور دریایی کاسترول
روغن موتور دریایی کاسترول

خصوصیات روغن موتور دریایی:

به دلیل اینکه انواع موتور دریایی در شرایطی استفاده می شوند که رطوبت هوا بالا می باشد. روغن موتور دریایی مناسب باید خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی دارا باشد.

همچنین به دلیل نامرغوب بودن سوخت استفاده شده در این موتورها، روغن موتور دریایی مناسب باید توانایی تمیز نگه داشتن موتور و پاک کردن موتور دریایی را از انواع آلودگیها، دوده و خاکستر را داشته باشد.

روغن موتور دریایی مناسب از رسوب در موتور دریایی جلوگیری می کند. همچنین انواع روغن موتور دریایی ضد اکسیداسیون بوده و از موتور در شرایط سخت کاری محافظت می کند.

خرید روغن موتور دریایی

در هنگام خرید روغن موتور دریایی اطلاعات تولید کننده موتور دریایی را مطالعه کرده و سپس نسبت به خرید روغن موتور دریایی توصیه شده توسط سازنده اقدام کنید.

روغن موتورهای دریایی دارای عدد TBN می باشند که باید مطابق با مشخصات سازنده موتور باشد. همچنین قبل از خرید روغن موتور دریایی گرید مورد نیاز موتور خود را مطابق با اطلاعات فنی سازنده موتور دریایی انتخاب کنید.

گرید روغن موتور دریایی با SAE مشخص می شود. اکثر موتورهای دریایی از روغن موتور دریایی با گرید 40 یا 50 استفاده می کنند.

 

مزایا:

خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی

خاصیت ضد سایش

خاصیت شویندگی عالی

خاصیت پاک کنندگی عالی

مناسب برای طیف گسترده ای از شرایط