سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

کمپانی موبیل

کمپانی موبیل

اکسان موبیل (ExxonMobil) دومین شرکت نفتی بزرگ جهان است.دفتر مرکزی این شرکت بزرگ در شهر ایروینگ، تگزاز قرار دارد. جان دیویس راکفلر بنیان گذار نیو یورکی این شرکت بوده است.

کمپانی اکسان موبیل سومین شرکت پر در آمد در جهان شناخته می شود. این شرکت در سال 2007 بیش از 72 میلیارد بشکه ذخایر نفتی داشته است.

کمپانی موبیل
کمپانی موبیل

شرکت روغن موبیل به همراه شرکت های رویال داچ شل، شورون، بی پی و توتال به عنوان پنج شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می روند.

شرکت اکسان موبیل در 21 کشور جهان 37 پالایشگاه نفتی دارد و میزان تولید نفت خام روزانه این شرکت به بیش از 6.3 میلیون بشکه می رسد. اکسان موبیل در فهرست شش کمپانی برتر نفتی جهان (سوپرمیجر) رتبه نخست را کسب کرده است.

برند های اکسان موبیل

کمپانی اکسان موبیل محصولات سوختی و فرآورده های نفتی و روانکننده های تولیدی خود را با سه نام تجاری اکسان، موبیل و اسو (Esso) به فروش می رساند.

فعالیت های اکسان موبیل

شرکت اکسان موبیل پیوسته در تلاش است تا با استفاده از نو آوری و تکنولوژی، انرژی و محصولات پتروشیمی را برای نیاز های در حال افزایش جهانی تامین کند. فعالیت های این شرکت شامل:

  • اکتشاف و استخراج نفت خام
  • صنایع شیمیایی
  • تولید مواد آروماتیک و پارازلین و اولفین ها (بنزین و گازوئیل و …)
  • پالایش نفت و تولید روانساز های صنعتی و مواد شیمیایی

اکسان موبیل، بزرگترین فروشنده روانساز ها در جهان است

این کمپانی، با داشتن بهترین نیروهای آموزش‌دیده، شبکه توزیع قدرتمند و تأمین و تدارکی ستبر، برای مشتریان خود در سراسر دنیا، محصولات با کیفیت بالا و دانش و مهارت کاربردی برای حل مسائل آنان، فراهم می‌سازد.

یکی از پرفروش ترین روغن های صنعتی این شرکت روغن هیدرولیک موبیل DTE است. موبیل  DTE دارای گریدهای مختلف است که از ویژگی های منحصر به فردی برای روانکاری تجهیزات هیدرولیک برخوردار است. روغن  Mobil در افزایش عمر قطعات و سیستم های هیدرولیکی نقش مؤثری دارد و در افزایش بازدهی دستگاه های صنعتی بسسار خوب عمل می کند. در سیستم های هیدرولیکی در ساخت و ساز که کاهش رسوب مهم است می توان از این روانکار استفاده کرد. روغن موبیل دی تی ای در برابر آب نیز مقاوم است و برای تجهیزاتی که به اجبار در برابر آب هستند گزینه مناسبی می باشد.

کمپانی موبیل