سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل الکسیا

روغن شل الکسیا

روغن شل الکسیا

روغن شل مناسب‌ترین روغن جهت روانکاری است. چرا که این روغن علاوه بر برخورداری از ضریب اصطکاک بسیار پایین، گرانروی بسیار مناسبی نیز دارد.
اما باید بدانید که این روغن نیز مانند دیگر محصولات با کیفیت، پس از مدتی استفاده نیازمند تعویض در زمان مناسب است.
باید بدانید از زمان شروع به کار موتور، روغن شل با کار مداوم خود، کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد. چرا که از همان ابتدا در برابر تجزیه حرارتی و اکسید شدن قرار می‌گیرد و علاوه بر افت کیفیت آن، شاهد آلوده شدن روغن پایه نیز هستیم.افت کیفیت روغن شل به معنای افت خاصیت جذب کلیه ذرات معلق بوده و این موضوع نیز موجب افت خاصیت پاک کنندگی و روانکاری می‌گردد.
لازم به ذکر است که مراحل ذکر شده، سیر کاملاً طبیعی است که هر نوع روغن موتور از جمله روغن شل می‌گذراند و در نتیجه  باید نسبت به تعویض روغن در مناسب‌ترین زمان اقدام شود.
هنگام انتخاب روغن موتور، دقت کافی را داشته باشید، چرا که روغن‌های بی کیفیت یا روغن‌هایی که با نام و برند شل و به صورت تقلبی وارد بازار می‌شوند، آسیب جدی را به موتور و کلیه قطعات آن وارد خواهند کرد.
بنابراین بایستی پارامتر‌های مختلفی را هنگام خرید روغن در نظر بگیرید. از این پارامتر‌های مهم می‌توان به ضریب اصطکاک پایین و میزان گرانروی بسیار مناسب اشاره کرد.
علاوه بر آن تهیه روغن‌های اصل از مراکز، نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر نیز بسیار حائز اهمیت است، چرا که روغن تقلبی موجب کاهش عمر دستگاه‌ها و موتورها خواهد شد.
از مزایای روغن شل الکسیا می‌توان به سازگاری با مواد آب بندی و عایق بندی، جلوگیری از خوردگی و سایش، دارای روغن پایه با میزان ویسکوزیته مناسب و مقاومت بسیار عالی در برابر ضربات طولانی مدت و فشار بسیار بالا اشاره کرد.
روغن شل الکسیا
روغن شل الکسیا

روغن دریایی سیلندر کراس هد شل الکسیا SHELL ALEXIA 50

روغن شل الکسیا 50 یک روان کننده سیلندر با کیفیت بسیار بالا می باشد که مناسب برای نسل جدید موتورهای دیزلی سرعت پایین می باشد و دارای فرمولی پیشرفته می باشد.

روغن موتور دریایی شل الکسیا، بعنوان روان کننده سیلندر با کیفیت برتر مخصوصا برای نسل جدید موتورهای دیزلی دریایی با دقت بالا، کارایی بالا و سرعت پایین بر اساس روغن پایه و مواد افزودنی تکنولوژی پیشرفته تولید شده است.

مزایا روغن شل:

شاخص ویسکوزیته بالا

جلوگیری از تشکیل رسوبات لجنب

قابلیت تمیز نگه داشتن موتور

خاصیت ضد سایش

کاهش خطر احتراق

روغن دریایی سیلندر کراس هد شل الکسیا SHELL ALEXIA S3

روان کننده سیلندر برای استفاده در موتورهای دیزلی دو سرعته، مناسب برای موتورهایی که در هنگام استفاده از سوخت های کم گوگرد با تقطیر تا 0.5% گوگرد تولید شده است.

مزایا روغن شل:

سوخت کم سولفور

قابلیت حفاظت از پاکیزگی موتور

روانکاری عالی

خاصیت ضد سایش

روغن شل الکسیا
روغن شل الکسیا

روغن دریایی سیلندر کراس هد شل الکسیا SHELL ALEXIA S4 

این روغن روان کننده سیلندر برای استفاده در موتورهای دیزلی سرعت پایین دو سکته، اپراتورهای کشتی برای حمل و موتورهای دیزلی سرعت بالا تولید شده است.

 

مزایا روغن شل:

خاصیت خنثی سازی اسید

خاصیت ضد سایش

حفاظت از موتور

روانکاری عالی

روغن دریایی سیلندر کراس هد شل الکسیا SHELL ALEXIA S6

روغن موتور دریایی شل روان کننده سیلندر برای استفاده در موتورهای دیزلی سرعت پایین دو سکته، اپراتورهای کشتی برای حمل و موتورهای دیزلی سرعت بالا تولید شده است.

مزایا روغن شل:

خاصیت ضد سایش

خاصیت خنثی سازی اسید

روانکاری عالی

حفاظت از موتور

شرکت پارسیس سگال پویا نمایندگی شل در ایران است که آمادگی فروش و عرضه ی محصولات sell در زمینه ی انواع روغن های موتور , گریس های صنعتی شل , روغن های هیدرولیک شل و .. با قیمت مناسب را دارد .

روغن شل الکسیا
روغن شل الکسیا