سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن انتقال حرارت شل

روغن انتقال حرارت شل

روغن انتقال حرارت شل

روغن انتقال حرارت و حرارتی شل SHELL

روغن انتقال حرارت و حرارتی شل SHELL از معروفترین شرکت های تولید کننده روغن صنعتی ، روغن انتقال حرارت ، روغن حرارتی ، روغن سیرکولاتور می باشد. شرکت شل انواع روغن های حرارتی و روغن صنعتی با کیفیت عالی جهت انواع کاربرد در سیستم های انتقال حرارت تولید کرده و عرضه می کند. روغن انتقال حرارت دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و اکسیداسیون می باشند. روغن حرارتی در سیستم های بسته مورد استفاده قرار می گیرند و باعث افزایش بازدهی انتقال حرارت غیرمستقیم و خنک کنندگی در سیستمهای بسته می شوند.

روغن انتقال حرارت دارای نقطه جوش و نقطه احتراق بالا می باشند. همچنین در روغن حرارتی ضریب هدایت حرارتی بالا بوده و در طول عملیات انتقال حرارت روغن نباید افزایش گرانروی داشته باشد. از خصوصیات مهم روغن انتقال حرارت به عدم تشکیل رسوبات و لجن در سیستم اشاره کرد.

روغن حرارتی با پایه معدنی یا سنتتیک تولید می شود. روغن انتقال حرارت در سیستم های بسته و عدم مجاورت با هوا تا دمای حدود 300 درجه سانتیگراد قابلیت استفاده دارد. در بعضی از روغن حرارتی سنتتیک دمای عملکرد روغن تا دماهای بالاتر نیر افزایش پیدا می کند.

روغن های حرارتی شل SHELL دارای مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون و حرارت است. روغن صنعتی ارائه شده توسط شرکت پارسیس سگال پویا اصل بوده و دارای تاییده آزمایشگاه می باشد.

کاتالوگ روغن انتقال حرارت شل SHELL

  1. SHELL THERMIA B
  2. SHELL HEAT TRANSFER OIL S2
  3. SHELL THERMIA D
  4. SHELL THERMIA E
  5. SHELL VOLUTA A
  6. SHELL VOLUTA C
  7. SHELL VOLUTA F
  8. SHELL VOLUTA H

روغن انتقال حرارت چیست و چگونه کار می کند؟

روانکار صنعتی جهت سیرکوله شدن و جابجایی حرارت از یک نقطه به نقطه دیگر بوده و دارای خواص ضد اکسیداسیون و کف کنندگی می باشد. این روغن در دمای کاری  300 درجه سانتی گراد کار کرده و گرانروی پایین به منظور انتقال سریع حرارت می باشد.

سطح تمیزی این روغن ها و اسیدیته آن بسیار مهم بوده و نباید از محدوده استاندارد بالاتر رود.

آنالیز روغن انتقال حرارت SHELL

جهت آنالیز روغن انتقال حرارت شل تست های مورد نیاز شامل آنالیز عنصری ، نقطه اشتعال و ریزش ، سطح تمیزی ، گرانروی و … می باشد.

مزایا روغن حرارتی شل SHELL

یکی از مهمترین مزیت های روانکارهای انتقال حرارت شل می توان به راندمان بالای آن اشاره نمود، که بازدهی غیرمستقیم سیستم های بسته را بالا می برد. ضریب انتقال حرارت روغن shell بسیار بالا است، همین مشخصه باعث می گردد که روغن در زمان کارکرد افزایش گرانروی و تولید لجن نداشته باشد.

دمای کاری روغن حرارتی شل SHELL  به صورت کلی حداکثر 300 درجه سانتی گراد بوده و قابلیت استفاده در سیستم های بسته را دارد. روغن های صنعتی از پرکاربردترین مواد مورد استفاده در تجهیزات صنایع مختلف می باشد. روغن shell زیر مجموعه روغن صنعتی بوده و دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است. در صورت نیاز به انواع روغن صنعتی با شرکت پارسیس سگال پویا تماس حاصل نمایید.

روغن انتقال حرارت شل
روغن انتقال حرارت شل

مشخصات فنی روغن انتقال حرارت شل SHELL

  1. قیمت مناسب
  2. پایداری حرارتی عالی
  3. ضد اکسیداسیون
  4. ضریب حرارتی عالی
  5. طول عمر بالا
  6. راندمان خوب
  7. دارای گرانروی پایین و انتقال حرارت سریع

ویژگی های روغن حرارتی زیر مجموعه روغن شل

روغن صنعتی جهت انتقال حرارت باید گرانروی و مشخصات مشخصی داشته باشد. روغن شل دارای این ویژگی های عالی می باشد.

  • هزینه نگهداری و تعمیرات کم
  • افزایش راندمان سیستم
  • محافظت در برابر سایش سیستم
  • سازگار با محیط زیست
  • مقاوم در برابر تولید لجن و رسوبات
  • مقاوم در برابر اکسیداسیون
  • عدد اسیدیته قابل قبول
  • مقاومت حرارتی مناسب
  • ضریب انتقال حرارت عالی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • عدم تغییر محسوس گرانروی بر اثر تغییر دما

روانکار انتقال حرارت دارای ویژگی های بسیار مطلوبی برای صنعتگران محترم است. در صورت خرید روغن صنعتی باید به نکات مهم جهت انتخاب روغن ها توجه نمود.

روغن انتقال حرارت شل
روغن انتقال حرارت شل

روغن های انتقال حرارت SHELL

ردیف درجه روغن نام روغن
1 * SHELL THERMIA B
2 32 SHELL HEAT TRANSFER OIL S2
3 100 SHELL THERMIA D
4 * SHELL THERMIA E
5 * SHELL VOLUTA A
6 * SHELL VOLUTA C
7 * SHELL VOLUTA F

خرید روغن انتقال حرارت

در هنگام خرید روغن انتقال حرارت به حداکثر دمای نیاز جهت فعالیت روغن توجه کنید تا از عملکرد خوب روغن حرارت در دماهای بالا اطمینان حاصل کنید.