سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن موتور توتال و مزایای روانکاری آن

روغن موتور توتال و مزایای روانکاری آن

توتال کارخانه مخلوط کردن روغن های مدرن و روان کننده خود را که از لحاظ استراتژیک در منطقه کالوگا درفدراسیون روسیه قرار دارد افتتاح کرد. این کارخانه مخلوط و تولید روغن توتال اجازه می دهد تا تولید روغن های برتر خود را برای بازار روسیه بومی سازی کند. این کارخانه مجهز به سیستم ترکیبی کاملا خودکار و خطوط پر کننده ماوراء مدرن است. طیف گسترده ای از روان کننده های داخلی تولید شده، متناسب با بازار این صنعت و فراتر از آن سال 2018، دهمین سالگرد عملیات تاسیس این روغن محسوب میشود.

کمپانی توتال فعالیت های بسیار زیاد ی در کل جهان دارد ازجمله تولید برق ،احداث خطوط لوله نفت و گاز ، کشف نفت خام و گاز طبیعی ، تولید روغن صنعتی و گریس های صنعتی ، پالایش روغن های صنعتی ،
ودر ایران در صنایعی مانند صنایع غذایی، داروسازی ، خودرو سازی ، صنایع نظامی ، صنایع هوایی و دریایی ، صنایع فولادسازی ، ذوب فلزات ، صنایع کشاورزی و نساجی و غیره کمپانی توتال همکاری بسیار صمیمانه ای دارد که برای شرکتهای نفتی ایران افتخار بزرگی میباشد.

عمده مزایای روغن توتال:

برای صاحبان وسایل نقلیه، ابتدا یک روغن موتور فرموله شده به درستی از تعمیرات گران قیمت جلوگیری می کند. بدون روان کننده، موتور به سرعت آسیب جدی میبیند به عبارت دیگر این همان چیزی است که هر وسیله و ماشین آلاتی به آن احتیاج دارد. با روغن توتال میتوانید طول عمر موتور را طولانی تر کند و با کاهش اصطکاک بین قطعات و با تمیز کردن کل موتور، روغن موتور مانع از گرفتگی موتور و آسیب دیگی آن می شود.

قطعات مکانیکی دوام بیشتری پیدا میکنند و کمتر دچار خوردگی خواهد شد. بنابراین موتور از راندمان بیشتری بهره می برد و طول عمر آن را افزایش می دهد. این روغن میتواند عملکرد مناسب موتور را تضمین کند، بهترعمل میکند. روغنکاری خوب در واقع برای جلوگیری از آسیب جدی مکانیکی ضروری است.

علاوه بر عملکرد موتور، هزینه نگهداری نیز تحت تاثیر قرار میگیرد و در واقع مصرف سوخت و انتشار CO2 را کاهش می دهد. اگر بیش از حد از روغن استفاده کنید با اگر سطح آن خیلی پایین باشد اصطکاک حاصل کارایی انرژی موتور را تغییر می دهد، که به نوبه خود باعث افزایش مصرف سوخت می شود. یک روغن با کارایی بالا مانند روغن توتال باعث کاهش دبی های آلاینده در جو می شود.