سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن صنعتی و گریس شل

روغن صنعتی و گریس شل

روغن صنعتی و گریس شل

برند روغن صنعتی و گریس Shell یکی از گروه های تابع شرکت رویال داچ شل است؛ این شرکت بین المللی انرژی با تخصص در زمینه اکتشاف، تولید، پالایش و مارکتینگ نفت و گاز طبیعی و مواد شیمیایی به طور رسمی در سال 1907 شکل گرفت و دفتر مرکزی این برند در شهر لاهه هلند است. استراتژی این برند تقویت موقعیت خود به عنوان شرکت پیشرو در تأمین نفت و گاز و انرژی کم کربن و همچنین تغییر سیستم انرژی جهان است. ایمنی و مسئولیت اجتماعی، رویکرد تجاری پایه این برند است.

هدف برند Shell این است که سیستم های انرژی پاک را برای راهبرد پروژه های جهانی ارائه دهد. آنها معتقد هستند که افزایش استانداردها برای پاسخگویی به نیاز جمعیت در حال رشد جهان، همچنان برای سال های آینده به افزایش تقاضای انرژی از جمله نفت و گاز منجر خواهد شد. در عین حال، تغییرات فناوری و نیاز به مقابله با تغییرات آب و هوایی، نیاز به پیدایش یک سیستم انرژی چند منظوره با کربن پایین را لازم کرده است.

روغن صنعتی و گریس شل
روغن صنعتی و گریس شل

معرفی کمپانی روغن صنعتی شل

برند روغن صنعتی و گریس Shell یک شرکت تابعه متعلق به گروه Shell است که در زمره بزرگترین شرکت های نفتی جهان قرار دارد. تقریبا 80000 کارمند شل در آمریکا مستقر هستند. دفتر این برند در ایالت تگزاس قرار دارد. کمپانی روغن صنعتی Shell از جمله شرکت های تلفیقی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت و گاز طبیعی آمریکا است که در زمینه گاز طبیعی، بنزین و پتروشیمی اقدام به بازاریابی کرده است.

محصولات شل شامل روغن، سوخت و خدمات خودرو در کنار اکتشاف، تولید و پالایش محصولات نفتی است. شل رهبر بازار آمریکا با وجود تقریباً 25000 پمپ بنزین با مارک Shell است که به عنوان مشهود ترین حضور عمومی شل نیز در آن فعالیت می کند. شل در پمپ بنزین های خود سوخت دیزل، بنزین و LPG را تأمین می کند.

روغن صنعتی و گریس شل
روغن صنعتی و گریس شل 

محصولات روغن صنعتی و گریس شل

روغن انتقال حرارت شل

Shell Thermia E
Shell Thermia D
Shell Thermia B
Shell Heat Transfer Fluid S2
Shell Cassida Fluid HT
Shell Voluta C
Shell Voluta H

روغن انتقال حرارت شل، روغن خنک کننده با کیفیت بر اساس روغن پایه پارافین بسیار تصفیه شده و مواد افزودنی انتخاب شده برای استفاده در درجه حرارت بین 90 تا 150 درجه فارنهایت طراحی شده است.

روغن ترانس شل

Shell Diala S2 ZU-I
Shell Diala S3 ZX-I
Shell Diala AX
Shell Diala BX
Shell Diala B
Shell Diala BG
Shell Diala D
Shell Diala DX

روغن ترانس Shell روغن عایق با کارایی بالا بر اساس مواد خام بویژه فین و مواد افزودنی ویژه برای برنامه های کاربردی ترانسفورماتورها مانند ترانسفورماتور ژنراتور، راکتور و تجهیزات الکتریکی مانند یکسو کننده ها، قطع کننده مدار و تابلو برق طراحی شده است.

روغن توربین شل

Shell Turbo GT 32
Shell Turbo GT 46
Shell Turbo T 100
Shell Turbo T 32
Shell Turbo T 46
Shell Turbo T 68

روغن توربین شل با کیفیت برتر بر اساس روغن پایه هیدروکربن و مواد افزودنی انتخاب شده برای ارائه روانکاری عالی توربین های بخار و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر طراحی شده است.

روغن صنعتی و گریس شل
روغن صنعتی و گریس شل

روغن توربین هوایی شل

Aeroshell Turbine Oils 2,3
Aeroshell Turbine Oils 308,390
Aeroshell Turbine Oils 3SP
Aeroshell Turbine Oils 500,555,560
Aeroshell Turbine Oils 750

روغن توربین هوایی Aeroshell مصنوعی ترکیبی از روغن استر ضخیم شده و مواد افزودنی ویژه برای ارائه استانداردی از روانکاری توربین های گاز طبیعی، موتورهای توربو پروپ و جعبه دنده پروانه طراحی شده است.

روغن دریایی شل

Shell Argina S2 40 2
Shell Alexia 50
Shell Alexia S3,S4,S6
Shell Rimulla R4 L 15W40
Shell Sirius 15W40
Shell Gadinia AL 30,40
Shell Melina 40
Shell Melina S30

روغن دریایی سیلندر کراس هد، روغن چند منظوره دریایی با کیفیت طراحی شده برای سرعت کم، موتورهای دیزلی دریایی، دستگاه های کاربردی سیستم های کاربید سرعت پایین، دیزل پیستون اصلی و کمکی، موتورهای سنتز سوخت تقطیر و توربو شارژ ها است.

روغن زنجیر و دنده صنعتی شل

Shell Omala HD
Shell Cassida Chain
Shell Omala
Shell Tivela Compound
Shell Tivela
Shell Morlina

روغن دنده صنعتی Shell ترکیبی از روغن پایه مصنوعی و مواد افزودنی پیشرفته به عنوان روانکاری عالی برای محافظت از دنده طراحی شده است.

روغن کمپرسور شل

Shell Clavus
100 Shell Torcula
150 Shell Torcula
220 Shell Torcula
32 Shell Torcula
320 Shell Torcula
460 Shell Torcula
68 Shell Torcula
Shell Corena S2 P 100
Shell Corena S2 P 150
Shell Corena S3 R 46
Shell Corena S3 R 68
Shell Corena S4 P 100
Shell Corena S4 P 68
Shell Corena S4 R 46
Shell Corena S4 R 68
Shell Corena AS 32
Shell Corena AS 46
Shell Refrigeration S2 FR-A 46
Shell Refrigeration S2 FR-A 68
Shell Air Tool S2
Shell Tellus S2

روغن کمپرسور هوا و مته های بادی Shell روان کننده ابزار پنوماتیک برای رفع نیازهای روانکاری ویژه که بر اساس روغن های معدنی بسیار پالایش شده و مواد افزودنی انتخاب شده برای استفاده در برنامه های کاربردی ابزار ضربه پنوماتیک، حفاری سنگ، سیستم های روانکاری ابزار هوا، سیستم های دنده و تحمل برای ورود آب طراحی شده است.

روغن صنعتی و گریس شل
روغن صنعتی و گریس شل

روغن گردشی شل

Shell Delima HT
Shell Morlina
Shell Morlina S2
Shell Morlina T

روغن گردشی Shell با عملکرد بالا بر اساس روغن پایه تصفیه شده و مواد افزودنی مهار کننده برای سیستم های عمرانی صنعتی و برنامه های کاربردی صنعتی طراحی شده است.

روغن هیدرولیک شل

Shell Tellus S2
Shell Tellus
Shell Tellus S4
Shell Irus Fluid DU
Shell Tellus S
Shell Tellus S2 M
Shell Tellus S3 M
Shell Tellus T

روغن هیدرولیک و کمک فنر Shell با کارایی بالا که بر اساس روغن معدنی مورد استفاده به عنوان روانکار صنعتی در برنامه های کاربردی سیستم های هیدورلیک صنعتی، انتقال قدرت هیدرولیک مایع متحرک و سیستم های هیدورلیک دریایی طراحی شده است.

روغن صنایع نساجی شل

Shell Vexilla A
Shell Vexilla G
Shell Vexilla K

روغن ماشین آلات نساجی Shell با چسبندگی کم بطور خاص برای روانکاری مکانیسم های تخت دایره ای ماشین آلات بافندگی بر اساس روغن های معدنی و مواد افزودنی برای مقاومت در برابر روغن در حال حرکت در بستر مسطح طراحی شده است.

روغن عملیات ماشین کاری و برشکاری شل

Shell Garia 601 M12
Shell Garia 601 M22
Shell Garia 699 CM16
Shell Macron H

روغن عملیات ماشین کاری و برشکاری Shell به عنوان روغن برش بی نظیر برای ماشین کاری فولادهای آلیاژی بالا بر اساس روغن های معدنی هیدروترمال و مواد افزودنی مرغوب تولید شده است.

روغن ماشین ابزار شل

Shell Tonna S
Shell Tonna S3
Shell Tonna TX

روغن ماشین ابزار Shell با کیفیت بالا که بر اساس روغن معدنی بسیار تصفیه شده و مواد افزودنی بسیار مرغوب طراحی شده است. این روغن برای استفاده در برنامه های کاربردی اسلایدها، جداول و ابزارهای دستگاه مکانیزم، سیستم های هیدرولیک ماشین آلات، گیربکس و اسپیندل ماشین ابزار می باشد.

روغن صنعتی و گریس شل
روغن صنعتی و گریس شل

روغن محافظ شل

Shell Calibration Fluid
Shell Ensis
Shell Ensis Fluid

روغن محافظ Shell روغن مخصوص برای حفاظت دراز مدت داخلی موتورهای دیزلی و بنزینی که بر اساس مواد معدنی طبیعی و مواد افزودنی طراحی شده است.

روغن موتور بنزینی شل

Shell Helix Super Plus
Shell Helix Super Ultra

روغن موتور بنزینی Shell یک روان کننده با کیفیت تضمین شده که بر اساس روغن های معدنی شاخص از ویسکوزیته بالا و مواد افزودنی انتخاب شده برای تهیه حفاظت از موتورهای بنزینی و دیزلی به صورت طبیعی و توربو شارژ و موتورهای اتومبیل چند منظوره طراحی شده است.

روغن موتور دیزلی شل

Shell Rotella T
Shell Rotella TX
Shell Rotella DD
Shell Rimula C
Shell Rimula D
Shell Rimula X
Shell Rimula Super

روغن موتور دیزلی Shell با کارایی بالا برای استفاده در موتور توربو شارژ و غیر توربو شارژ که بر اساس روغن اصلاح کننده پایه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته مدرن تولید شده است. این محصول برای استفاده در برنامه های کاربردی موتورهای دیزلی خودرو، انتخاب ایده آل برای طیف گسترده ای است و همچنین برای عملیات شدید تر در موتورهای کم مصرف، برنامه های بزرگراه مانند تراکتور های کشاورزی مناسب است.

گریس شل

Shell Alvania
Shell Gadus S2
Shell Gadus S3
Shell Alvania Grease EP
Shell Gadus S2
Aeroshell Grease

گریس Shell چند منظوره قهوه ای رنگ ترکیبی از صابون لیتیم ضخیم و مواد افزودنی فشار قوی EP طراحی شده است.این گریس برای استفاده در برنامه های کاربردی وسایل نقلیه داخل و خارج از بزرگراه، تجهیزات ساخت و ساز، سیستم های صنعتی تحت شرایط تحمل بار سنگین و شوک (تحت دما عملیاتی تا 275 درجه فارنهایت) مناسب می باشد.

روغن صنعتی و گریس شل
روغن صنعتی و گریس شل

جهت مشاوره، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا در ارتباط باشید.